اخراج منافقین از عراق اضمحلال کامل این گروهک تروریستی را علنی می‌کند

گروهک منافقین، نزد ملت ایران و عراق منفور و مطرود است، چرا که ظالمانه دراقدامات تروریستی مردم بی دفاع را به خاک و خون کشیده اند

Jalali

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تبلیغات غرب گروهک تروریستی منافقین را سرپا نگه داشته، گفت: اخراج منافقین از عراق اضمحلال کامل این گروهک تروریستی را علنی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، کاظم جلالی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره تأکید گروه های مردمی، سیاسی وعلمی عراق بر خروج فوری گروهک تروریستی منافقین از این کشور گفت: این گروهک نزد ملت ایران و عراق منفور و مطرود است، چرا که ظالمانه دراقدامات تروریستی مردم بی دفاع را به خاک و خون کشیده اند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غربی ها، تروریست ها را به دو گروه خوب و بد تقسیم می کنند، افزود: دنیای غرب به شکل ریشه ای با مقوله ترور و تروریسم مخالفتی ندارد، بلکه برای آن مهم است که این اقدام در خدمت چه کسی باشد.

وی افزود: اگر سمت و سوی اقدامات تروریستی در جهت تامین منافع نظام سلطه باشد، قدرت های جهانی از این کارها استقبال می کنند و حتی برای کسب منفعت بیشتر گروهک تروریستی می سازند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، سیاست‌های دوگانه غرب در قبال مبارزه با تروریسم را به ضرر آن خواند و تصریح کرد: کشورهای اروپایی به ماهیت تروریستی گروهک منافقین اشراف دارند، اما به لحاظ تبلیغاتی می خواهند از اینها برای فشار بر ایران حمایت کنند.

وی ادامه داد: سماجت و تجمعات عناصر گروهک تروریستی منافقین در کشورهای اروپایی بر سیاست های اتحادیه اروپا تاثیرگذار است، اما این اتحادیه می کوشد با کمترین هزینه، بیشترین حمایت را از این گروهک تروریستی انجام دهد.

جلالی تاکید کرد: برخی کشورهای غربی فهمیده اند که گروهک تروریستی منافقین دیگر هیچ جایگاه و قدرتی ندارد و فقط با آن بازی می کنند، البته برخی دیگر نیز این واقعیت را هنوز درک نکرده اند و تحت تاثیر پاره ای القائات از این گروهک حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات غرب تا به امروز گروهک تروریستی منافقین را سرپا نگه داشته، افزود: این گروهک هم اکنون نابود شده و خروج آن از عراق این نابودی را علنی می کند، به همین علت سران این گروهک تروریستی اصرار دارند تا همچنان در خاک همسایه غربی ایران باقی بمانند.

روز شنبه ۸ بهمن در پی حمایت اتحادیه اروپا از گروهک تروریستی منافقین، گروه های مختلف مردمی، سیاسی و علمی عراق بر خروج فوری این گروهک از خاک کشورشان تاکید کردند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان