مادر میهن

برای دیدن کلیپ " مادر میهن " اینجا را کلیک کنید.
مادر ِ کهنسالی که برگ رأی خود را در صندوق می انداخت ، توفیق و سربلندی و آینده ای خوب برای جوانان را از خدای بزرگ می خواست .


Entekhab84 12


پدرم آرزوی سعادت و خوشبختی این میهن و مردم را در سر می پروراند ، وقتی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
خواهران و برادران ، از جوان و میانسال و جاافتاده ،با شور و شوق ِ استقلال طلبانه و خیز بلندی برای ایستادگی در برابر زورگویان رأیشان را در صندوق ریختند ...


Entekhab84 14


ایمان داریم که مانند همیشه آنچه از صندوقهای رأی بیرون می آید ، عزت و سربلندی و پیشرفت ایران را به همراه دارد و لو کره الکافرون .
در مقایسه با شرکت 25 درصدی مردم سایر کشورها ، مردم ایران عزیز با مشارکت 64 در صدی نشان دادند ، که این کشور و انقلاب ، هم چنان زنده ، شاداب ، پیشتاز و مقاوم و ایستاده است .
تک تک کسانی که در انتخابات شرکت کردند ، صرف نظر از این که چه انتخابی داشتند ، بر این واقعیت وقوف داشتند که قبل از هر چیز ماندگاری نظامشان و استمرار انقلابشان را مهر می کنند.
مردم شرافتمند ایران ، مادران کهنسال ، پدران زحمت کش و خواهران و برادران ارجمند ما ، بار دیگر دشمنان را مأیوس کردند .


Entekhab84 13


بسیاری این رأی دادن را پاسخی مناسب به اظهارات بوش ، فرمانده لشگر دشمنان این آب و خاک می دانستند.
رأی مردم ایران ،فریاد رسا و حق طلبانه ای بود در پاسخ به جرج بوش و قبیله ی جنگ طلبش ، که از شرم و خشم به خود می پیچند ، تا سلطنت طلبان دریوزه ای که خشم و نفرت خود را با فحاشی به مردم فرو می نشانند ، تا منافقین کور دل که شرکت 30 میلیون ایرانی را دروغ می پندارند و حماقت خود را بیش از پیش به نمایش می گذارند.
براستی کلمه منافق ، زیبنده ترین صفت برای دار و دسته ی رهزنان رجوی است .جایی که اسناد دریافت پول و ملاقات با سران بعث عفلقی را اسناد استقلال خود می دانند و هنگامی که در مقابل تمامی گزارشهای رسانه های خبری جهان و فیلم هایی که تمام مردم جهان به چشم خود دیدند ، آنها دم از تحریم انتخابات توسط مردم ایران می زنند ،" منافق کور دل " براستی دقیق ترین وصف حال آنان است.


Entekhab84 15


ملت بزرگوار ایران ، در راه ساختن تمدنی شکوهمند و قدرتی بزرگ گام برداشته است ، اراده ی خداوند بزرگ بر این قرار گرفته است که این کشور و این مردمان در جهان بوی خوش عدالت و انسانیت را بپراکنند و روح جهانی بی روح باشند.


Entekhab84 11

مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان