ماهنامه راه نما منتشر شد

Arm

ماهنامه راه نما به همت بنیاد هابیلیان و با هدف بررسی و تبیین ابعاد موضوع تروریسم و اطلاع رسانی در این باره منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) این ماهنامه برای اولین بار اسناد و مدارک، رابطه قدیمی و پنهان میان سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) و رژیم اسرائیل را منتشر و در «پرونده ویژه» ابعاد پیچیده و مخفی این ارتباط را افشا کرده است.

بر پایه این خبر گفتگوی اختصاصی با نوری المالکی نخست وزیر عراق، آیت ا... علم الهدی امام جمعه مشهد، مارک دانکوف استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در آمریکا و دکتر علی رضا اسدپور تهرانی استاد دانشگاه، از جمله گفتگوهای قابل توجه در ماهنامه راه نما است.

این خبر می افزاید: در گزارش های منتشر شده این ماهنامه نیز مواردی همچون؛ مرد مغضوب منافقین (بررسی دشمنی و کینه منافقین از نخست وزیر عراق)، ذره بین ویکی لیکس بر روی منافقین (مرور پرونده رسوایی های منافقین در سایت جنجالی ویکی لیکس)، منافقین و حزب بعث؛ دوستان سنتی (بررسی و وقایع نگاری پیوند شوم حزب بعث و منافقین) و اختفای رجوی و مسئولیت ما (بررسی مسئله فرار و مخفی شدن سرکرده منافقین از سال 2003 تاکنون) تهیه و تدوین شده است.

«تروریسم زمان ما جلوه نیست انگاری است»، «جنگ ساختگی آمریکا علیه تروریسم» و «ترور؛ حرکت بر مدار صفر درجه» نیز از جمله مقالات و یادداشت هایی است که به ترتیب توسط دکتر رضا داوری اردکانی، جیمز بوارد و مصطفی انتظاری به رشته تحریر درآمده است.

مقاله تحلیلی «بررسی تروریسم در سینما» و انتشار اعترافات منتشر نشده عبدالمالک ریگی – برای اولین بار – نیز از جمله دیگر بخش های خواندنی در ماهنامه راه نما می باشد.

گفتنی است این ماهنامه علاوه بر انتشار مکتوب، بر روی سایت www.rah-nama.ir نیز بطور کامل قابل مشاهده است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان