آمادگی زیر ساخت های کمپ لیبرتی برای انتقال منافقین

مشاور ویژه آمریکا در امور پادگان اشرف با بیان اینکه تاکنون هیچ کدام از نیروهای سازمان مجاهدین خلق به کمپ الحریه (لیبرتی) منتقل نشده اند گفت: در حال حاضر تمام زیر ساخت های کمپ الحریه برای انتقال منافقین آماده است

Fried Us Adviser For Camp Ashraf

مشاور ویژه آمریکا در امور پادگان اشرف با بیان اینکه تاکنون هیچ کدام از نیروهای سازمان مجاهدین خلق به کمپ الحریه (لیبرتی) منتقل نشده اند گفت: در حال حاضر تمام زیر ساخت های کمپ الحریه برای انتقال منافقین آماده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) دانیل فراید با بیان این مطلب در کنفرانسی خبری ابراز داشت: از زمان امضای تفاهم نامه سازمان ملل متحد با دولت عراق در 25 دسامبر، دولت این کشور در حال آماده سازی کمپ لیبرتی بوده است تا آماده پذیرش اولین گروه مجاهدین خلق باشد.

وی نام جدید این کمپ را الحریه اعلام و تصریح کرد: سکونت اعضاء این سازمان در کمپ الحریه موقتی خواهد بود و دولت عراق در این زمینه با سازمان ملل متحد و سفارت آمریکا در بغداد همکاری خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: آماده سازی کمپ الحریه توسط دولت عراق به خوبی انجام شده، به صورتی که سازمان ملل متحد هفته گذشته تاکید کرد که امکانات و زیرساخت ها در این کمپ کاملا مطابق با استانداردهای بین المللی بشردوستانه است.

دانیل فراید با اشاره به پیشنهاد سازمان ملل در رابطه با نشست بین دولت عراق و ساکنان اشرف به منظور بحث پیرامون اولین نقل و انتقال به الحریه گفت: دو روز قبل، یک نماینده عراقی و سران پادگان مجاهدین، با حضور نماینده سازمان ملل، پیرامون انتقال و زمینه های آن بحث و گفتگو کردند.

وی ادامه داد: ساکنین پادگان اشرف باید فرایند جابجایی را آغاز کنند، زیرا همه چیز برای جا به جایی آماده است و دولت عراق هم خود را متعهد به برقراری امنیت آنان نموده است، ضمن اینکه سازمان ملل هم ناظرانی در کمپ الحریه به صورت شبانه روزی مستقر خواهد کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری از آسوشیتدپرس مبنی بر صحت انتقال تعدادی از اعضاء این سازمان به مکان جدید، با تکذیب این انتقال گفت: تاکنون کسی از کمپ اشرف به لیبرتی منتقل نشده است چرا که زیرساخت ها به تازگی آماده شده است.

دانیل فراید همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار رویترز که نظر وی را راجع به سخنان اخیر مریم رجوی در پاریس و اینکه وی آمریکا را مسئول حفظ ساکنین اشرف دانست، گفت: عراق یک کشور مستقل است و خود مسئول اعمال حاکمیت است و در حال حاضر آمریکا در عراق حاکمیتی ندارد، ضمن اینکه دولت عراق تاکنون آنچه را که متعهد به انجام آن بوده را انجام داده و حالا تصمیم با مجاهدین خلق است که این فرایند جابجایی را آغاز کنند و با عراق و سازمان ملل همکاری کنند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان