5 مهر؛ رویارویی مستقیم منافقین با مردم+اسناد جنایت

Monafeghin 5 Mehr51655

5مهر سال 1360، یادآور خونین‎ترین روز در کارنامه تروریستی منافقین است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) کودتای شکست‎خورده رجوی و منافقین در 30خرداد1360 که با توهم قبضه قدرت با استفاده از اهرم ایجاد شکاف در رأس حاکمیت انجام گردید! و هم‎چنین نتیجه معکوس انجام عملیات‎های بزرگ برای نابود کردن همه کارگزاران جمهوری اسلامی در 7 تیر و 8 شهریور، رجوی و منافقین را بر آن داشت که بار دیگر بخت خود را در 5 مهر1360 و با به‎راه انداختن تظاهرات مسلحانه بیازماید.

انتخاب 5 مهر برای این کار، نتیجه گردآوری اطلاعات و جاسوسی منافقین در جبهه‎های جنگ بود. درست در موقعیتی که رزمندگان ایرانی، نقل و انتقالات وسیعی را برای شکستن حصر آبادان انجام می‎دادند و شرایطی بود که کلیه نیروها از شهرها خارج و برای این عملیات مهم به جبهه‎ها رفته بودند، رجوی با این خیال باطل که می‎تواند از این فضا بهره‎برداری کند، فرمان تظاهرات مسلحانه را به نیروهایش داد.

نکته بسیار مهم دیگر در این یورش تروریستی به خیابان‎ها، این بود که رجوی پس از ناامیدی از تغییرات در سطح بالا و ناتوانی در مواجهه با حاکمیت، تازه به‎یاد آورد که شعارهایی از جنس و نوع پایگاه مردمی و انقلاب مسلحانه و پیوستن مردم به آن‌ها را سر می‎داده است! او خود، اولین کسی بود که دروغی را که گفته بود باور نمود و از در توجیه ِ این کار، به نیروهایش گفت که «اگر به خیابان‎ها ریخته و شعارهایی را علیه رهبری انقلاب و حکومت بدهند و سینۀ هر مخالفی را آماج گلوله‎های خود سازند، مردم به آن‌ها خواهند پیوست و انقلاب خواهد شد.»!

جدای از درک احمقانه رجوی از انقلاب و چگونگی شکل‎گیری آن و به‎کارگیری روش تروریستی از سوی منافقین که کاملاً متضاد با آگاهی‎دهی که نقش اساسی در یک حرکت مردمی دارد، می‎باشد، رجوی سودای دیگری را در سر می‎پروراند و خود بهتر از هر کسی می‎دانست که این‎گونه حرکت‎های مذبوحانه، هیچ فایده‎ای برای او ندارد. اما او به فکر مرعوب کردن مردم بود.

وی با اعتقاد به این‎که هر کس زور بیشتری دارد پیروز است و هیچ‎کس از پیروز بازخواست نخواهد کرد، با استفاده از خالی بودن شهرها از نیروهای انتظامی، سعی در به‎راه انداختن حمام خون و فضای هراس‎انگیز استالینیستی در پایتخت، و سوار شدن بر آن را داشت.

روز 5 مهر با ساعت‎ها درگیری تروریستی، بسیاری از مردم بی‎گناه کشته شدند. مکان‎های اسکان جنگ‎زدگان در خیابان طالقانی تهران به رگبار مسلسل بسته شد. ساعت‎ها خشونت و خون و آتش بر شهر حاکم گردید. اما حتی یک نفر! باید تأکید کرد که حتی یک نفر مرعوب این فضا نشد و به‎نفع منافقین وارد صحنه نشد و فریادی در تأیید آن‌ها سر نداد.

5 مهر برای همیشه توهم پایگاه مردمی داشتن ِ فکر، ایده و گروهک منافقین را به خاک سپرد، و از آن پس بود که سرکرده منافقین با درک این واقعیت غیرقابل خدشه اجتماعی، به خائنانه‎ترین روش‎ها علیه مردم ایران، برای دست‎یابی به اهداف خود و نیز انتقام‎گیری از تمام مردم ایران متوسل شد.

اعترافات منافقین و اسناد آن را درباره جنایت 5مهر1360 در لینک‌های زیر ببینید:

اعترافات مهران اصدقی+سند

اعترافات افشین برادران‌قاسمی+سند

اعترافات پروین پرتوی+سند

اعترافات امیر فخاریان+سند

اعترافات همراز شریعت‌پناهی+سند

اعترافات مسعود ولی‌زاده+سند

اعترافات مجید صفایی+سند

یادی از شهدای مظلوم 5مهر1360


مطالب پربازدید سایت

Error: No articles to display

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان