آماده باش رجوی به نیروهایش برای خود سوزی

Atash

یک عضو سابق شورای رهبری منافقین گفت: رجوی با یاد آوری خود سوزی اعضا فرقه منافقین در زمان دستگیری مریم رجوی در فرانسه در ژوئن 2003 از آنها خواسته است برای مقابله با تحویل کامل اردوگاه اشرف به ارتش و پلیس عراق آماده همه گونه خودکشی و حتی خودسوزی مجدد باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور) بتول سلطانی با بیان این مطلب ابراز داشت: شاید باور نکنید اما از مدتها پیش رجوی روی این امکان صحبت کرده است و حتی به نوعی ادای تکلیف و اتمام حجت کرده و زمینه های انجام آن را نیز فراهم کرده و به عنوان مثال همه اعضای اشرف دارای قرص های سیانور هستند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که می توان در مورد آن سخن گفت امکان استفاده از بنزین است که به وفور در قرارگاه یافت می شود ضمن اینکه نباید از تصمیم به زدن یکدیگر بوسیله سلاح کمری به عنوان یکی دیگر از روش های اجرایی و عملی این فاجعه انسانی نام برد.

وی با اشاره به سابقه طولانی چنین تصمیم هایی در فرقه رجوی افزود: بنابراین وقوع چنین فاجعه انسانی از سالها قبل وجود داشته و می توانم بگویم از زمان سقوط صدام در دستور کار سازمان قرار گرفته است و رجوی برای این کارش یک استدلال جالب دارد و می گوید اگر قرار است با از بین رفتن قرارگاه اشرف ما نابود بشویم پس چه بهتر در همینجا و در درون اشرف بمیریم.

وی تصریح کرد: استدلال رجوی این است که این مرگ حداقل برای دفاع از چیزی است که بدون آن در بیرون هم مرده ایم پس چه بهتر که در راه دفاع و حفظ آن بمیریم.

سلطانی افزود: رجوی این مرگ را شرافتمندانه می داند و این موارد را قبل از سقوط صدام و در زمانی که با او نشست حضوری داشتیم مطرح می کرد ضمن اینکه تلاش می کرد این تفکر هم به اعضای شورای رهبری تزریق می کرد که درصورت لزوم باید به کمک افرادی بروید که از مرگ یعنی خودزنی و خودکشی واهمه و ترس دارند و منظورش این بود که هرکس از خودکشی برای اشرف امتناع کرد او را بزنید.

وی با تاکید بر اینکه بروز هیچ رفتاری از جانب نیروهای موجود دراردوگاه اشرف نباید باعث غافلگیری شود ابراز داشت: باید در تمام شرایط و موقعیت ها برای روبرو شدن با اتفاقات مشابه و حتی فراتر از این آماده بود و این را هم اشاره بکنم که قبلا به لحاظ ذهنی و تئوریک افراد اردوگاه اشرف برای مواجه با چنین پیش آمدهایی توجیه و آماده شده اند، اما اینکه عملا با آن روبرو شوند و آن را تجربه کنند، موضوع دیگری است.

عضو جدا شده از فرقه منافقین با بیان اینکه خود سوزی ها هر چقدر هم که زیاد باشد از نظر مسعود رجوی کم و بی ارزش است گفت: بعد از خود سوزی، تعدادی از افراد سازمان در کشورهای اروپایی برای آزادی مریم رجوی درسال 2003، مسعود رجوی در پیامی تلفنی به اعضا سازمان گفت این لک و لکی که کردید،( منظورش خودسوزی های 17 ژوئن بود) در واقع کار شاقی نبود که کردید و اگر لازم باشد باید بیش از اینها فدیه بدهید و این در شرایطی بود که تا آن لحظه بیش از بیست نفر خودسوزی کرده بودند.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان