آغاز شناسایی شهدای قرآنی ترور

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: در نظر داریم با رویکردی تخصصی به تفکیک شهدای ترور بپردازیم که در این راستا شناسایی شهدای قرآنی نیز مورد توجه خاص هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) سید‌محمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با بیان اینکه در نظر داریم با رویکردی تخصصی به تفکیک شهدای ترور بپردازیم که در این راستا شناسایی شهدای قرآنی نیز مورد توجه خاص هستند، عنوان کرد: تاکنون شهدای ترور در حوزه‌های اصناف همچون کارگران و دولتی شناسایی و تفکیک شده‌اند و زمان تفکیک این شهدا بر اساس حرفه، تخصص و موقعیت‌های اجتماعی و سیاسی همچنین حوزه‌های دینی و فرهنگی فرا رسیده است.
Hashemi Nezhad

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه 17 هزار و 400 نفر از شهدای ترور جزء اقشار مختلف بوده‌اند، گفت: برای تروریست‌ها ایرانی‌ بودن مهم است و قشر خاصی را هدف قرار نمی‌دهند.

هاشمی‌نژاد افزود: شهریور امسال دومین کنگره شهدای ترور را برگزار کردیم که ابعاد مختلفی را در بر داشت و دستاوردهای آن در دست بررسی است. ترور پدیده‌ای سیال است و محورهای کنگره بعدی را براساس فعالیت‌های تروریست‌ها تعیین خواهیم کرد.

وی بیان کرد: موضوع ترور و تروریسم در سی و شش سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی گام به گام با عنوان و اقسام مختلف همراه تحولات مختلف کشور جلو آمد و اولین حادثه تروریستی 22بهمن1357 رخ داد.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان