17000 شهید ترور، ظرفیتی بزرگ برای رساندن پیام مظلومیت ایران به جهان است

Haerishirazii

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری، 17000 شهید ترور را ظرفیت و نیروی محرکۀ بسیار قدرتمندی دانست که به‌وسیله آن‌ها می‌توان کارهای بسیار بزرگی انجام داد و مظلومیت ایران را به گوش جهانیان رساند. 

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور)، با تمجید از فعالیت‌های این مرکز، تأکید کرد که شهید هاشمی‌نژاد در استان خراسان شخصیت بی‌نظیری بود که عمق و باطن گروهک‌های تروریستی را شناخت و مقابل جریان نفاق ایستاد.

محی‌الدین حائری شیرازی در ادامه خاطر نشان کرد: شهدای ترور نیروی محرکۀ بسیار قدرتمندی هستند که به‌وسیله آن‌ها می‌توان کارهای بسیار بزرگی انجام داد. باید از این ظرفیت بزرگ 17000نفری استفاده کرد و مظلومیت ایران را به گوش جهانیان رساند.

وی با اشاره به اقدامات تروریستی گروهک‌ها گفت: گروهک‌های تروریستی غالباً به‌دنبال ترور افرادی بودند که روشنگری و چهرۀ منافق آن‌ها را رو می‌کردند. شهید هاشمی‌نژاد نیز یکی از همین افراد بود که عمق گروهک منافقین را شناخت و در مقابل انحرافات آن‌ها ایستاد.

امام جمعۀ سابق شیراز در بخش بعدی سخنانش به جایگاه رفیع شهید لاجوردی اشاره کرد و افزود: شهید لاجوردی ازجمله شهدای کیفی و عالم و مؤثر بود که ساعت‌ها روی عقاید گروهک فرقان و و اعضای دستگیرشدۀ آن‌ها کار کرد و توانست تفکر تعدادی از آنان را تغییر دهد تاحدی که بعضی از اعضای این گروهک در لباس رزمندگان به جبهه رفتند. شهید لاجوردی در جلسات بازجویی از قاتلان شهید مطهری نیز توانست تأثیرات زیادی بر آن‌ها بگذارد.

وی در پایان این دیدار اقدامات بنیاد هابیلیان را بسیار شایسته دانست و اظهار کرد که شما راه درستی را در پیش گرفته‌اید و هدف مقدسی دارید و باید با توان و خلاقیت بیشتر به فعالیت خود ادامه دهید و از هیچ مانعی بر سر راهتان بیم نداشته باشید.

در ابتدای این دیدار سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این مرکز ارائه کرد که مورد توجه آیت‌الله حائری شیرازی قرار گرفت.

Haeriishirazi

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان