افشاگری مترجم رجوی علیه منافقین

Rajavisadam

مترجم زبان عربی رجوی که به تازگی موفق شده از کمپ ترانزیت فرار کند، دست به افشاگری های گسترده ای علیه منافقین زده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، این مترجم زبان عربی که بیش 30 سال را در فرقه رجوی گذرانده است، طی اولین اظهاراتش به افشاگری علیه منافقین پرداخت.

وی که به عنوان مترجم عربی ارشد در تشکیلات منافقین فعالیت می کرده و نشریات، اطلاعیه ها، نامه ها، بیانیه ها و سایت منافقین را ترجمه می کرده است، گفت: مدت 20 سال در قرارگاه های مختلف منافقین در عراق فعالیت می کردم و به دلیل نوع کارم از نزدیک شاهد مزدوری و نوکری تمام عیار رجوی و جاسوسی های او و دستگاهش برای صدام و بعد از سقوط او برای آمریکایی های اشغالگر بودم.

کل سیستم رهبری و اداری رجوی جزئی از ارتش عراق محسوب می شد و طبق اسناد و نامه هایی که ترجمه می کردم و یا گزارش های نزدیکترین افرادش که می خواندم متوجه می شدم که رجوی در ازای این خوش خدمتی ها به صورت روزانه از عراق نفت دریافت می کند که این مقدار در آخرین دیدار رجوی با صدام به دریافت روزانه 100 هزار بشکه نفت (3 ملیون بشکه در ماه) به صورت کوپن ارتقا پیدا کرده بود که منافقین آنها را در اروپا تبدیل به پول نقد می کردند.

تمامی ادعاهای این گروهک و دستگاهشان مبنی بر کمک مالی مردم ایران و تمامی ترفندهایشان مبنی بر جمع آوری کمک مالی برای سیمای آزادی دروغی بیشتر نبوده است، بلکه برای لاپوشانی غارت کلان نفت عراق و توجیه هزینه های میلیونی شان می باشد.

وی ادامه داد: من طی سالیان بعد از سقوط رژیم سابق عراق به علت کار ترجمه در بخش امور عراق، از نزدیک شاهد دخالت های سیستماتیک باند رجوی در امور این کشور و جاسوسی هایش علیه مردم و مقاومت عراق به سود نیروهای آمریکایی بودم.

منافقین اقدام به تهیه و ترجمۀ انبوهی بیانیه و نامه و سخنرانی و حتی مصاحبه تقلبی به نام افراد و شیوخ و شخصیت ها و گروه های عراقی و جمعیت ها و تشکل های پوششی با ادعای امضاهای میلیونی بی اساس علیه دولت عراق می کردند.

ایجاد تفرقه و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی در عراق و تشدید تضادها بین احزاب و گروههای سیاسی عراق بویژه در استان دیالی که پادگان اشرف در آن قرار دارد و تلاش برای جلوگیری از مشارکت آنها در دولت و پارلمان به منظور سقوط دولت عراق از دیگر اقدامات آنها بود.

وی در پایان اضافه کرد: طی دیداری که چند روز بعد از خروجم از لیبرتی با آقای کوبلر نمایندۀ ویژۀ دبیر کل ملل متحد در عراق انجام دادم، ضمن ارائه شرحی از تمام حقایق فوق و نیز وضعیتی که سران فرقه در کمپ موقت ترانزیت ایجاد کرده اند و به عنوان «اشرف ثانی» در آنجا نیز بساط فعالیت های تشکیلاتی و فرقه ای راه انداخته اند، خواستار کمک به آنها برای نجات از چنگال این فرقه از جمله در زمان انجام مصاحبه ها شدم.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان