از حرف تا عمل منافقین

Nafegh 1

اگر کمی به گذشته برگردیم – البته نه گذشته های خیلی دور – و کمی در اخبار و رویدادها و نقل قولهای سران باند رجوی جستجو کنیم به خوبی می توان به ابعاد ادعاهای کاذب آنها پی برد . هنوز یادمان نرفته که مسعود رجوی در راستای تکراراین سریال ها قول داده بود که سال 1387 سال تعیین تکلیف نظام جمهوری اسلامی باشد اما گویا قرار و مدارها برعکس شد و نسخه منافقین و "اشرف قهرمان"! در حال پیچیده شدن است .

اگر به سابقه و گذشته و البته امروز منافقین خوب دقت شود یک نکته و واکنش ِ بارز در تمامی رفتارهای هیستریک آنها قابل ملاحظه و آشکار است و آن اینکه هر وقت بدبختی با ابعاد بیشتر به باند رجوی و خدم و حشم آن رو می آورد ، ابراز خوش حالی کاذب از توانایی و پیروزی ها در میان منافقین بیش از گذشته آشکار می شود . این رویه که به کمدی خنده داری از رفتارهای منافقین تبدیل شده است برای هر عقل سلیمی آشکار است که فرمول معکوسی میان میزان بدبختی و شکست های منافقین با تبلیغات و سفید نمایی آنها وجود دارد . امروز بی تردید خود منافقین هم به این نکته معترفند که با قضیه واگذاری اداره اردوگاه اشرف به ارتش عراق بسیاری از اقدامات تروریستی از آنها سلب شده است و آنها این بار واقعا به روز شمار روزهای آوارگی و اخراج خود از عراق نزدیک شده اند. از تمام برنامه ها و نقشه های سران باند رجوی برای به راه انداختن تجمعات چند نفره دراروپا برای نشان دادن اعتراض به تعیین تکلیف اردوگاه اشرف و از حمایت های جیره خواران باند رجوی از ماندن آنها در عراق که بگذریم مضحک بلوف هایی است که قلم به دستان سایت های زنجیره ای منافقین از آن دم می زنند . خیلی خنده داراست که در اوج بدبختی ادعای پیروزی داشته باشی :

" و اینهمه ، چیزی جز حاصل به ثمر نشستن تلاشهای مجاهدین و اشرف نیست که طی 4 – 5 اخیر و با دست خالی ، تعادل قوای جدیدی را تبلیغ و محقق کردند که در قدم اول بیشتر از یک رویا نمی نمود . رژیمی که مشروعیت داخلی اش توسط همین مجاهدین، خیلی پیشتر و به بهایی از او سلب شده بود ، در دور اخیر نیز توسط مجاهدین اشرف : 1 – رویای اتمی اش به کابوس تبدیل شد . 2 - ... 3 - ... " !(1)

البته در همین دوران و مشابه این در زمان های گذشته نیز حاله ای از خیال پردازی های شاعرانه و اسطوره ای بر افکار و اندیشه های نویسندگان و تئوریسین های منافقین حکم فرما بوده است :

" مقاومت سرافرازی که دراوج اقتدار و سربلندی همزمان با خیزش ها و اعتراضات مردمی رو به گسترش می رود تا جرثومه های فساد و تباهی تاریخ بشریت را به زباله دان تاریخ بیندازند ! "

این رویه در باب اصرار بر این موضوع که آنها – باقی ماندگان در اردوگاه اشرف – خواهان جانفشانی و درافشانی از جانشان هستند نیزبسیار زیاد بر اندیشه های منافقین سایه افکنده است . البته چاشنی این ادعاها نیز لحظه شماری های آنها برای جانفشانی است :

" ما اشرفی ها همانگونه که آزاد به دنیا آمده ایم ، سالیان دازی است که برای آزادی میهنمان جنگیده ایم و برای به دست آوردنش جان می دهیم . اگر قرار است در همین اشرف به دست مزدوران رژیم آخوندی و یا پاسداران ظلمت و تباهی قطعه قطعه شویم ، چه باک ، ما هر لحظه برای جانفشانی و آزادی میهنمان حاضریم . " البته این ادعا را می توان با عمل اخیر آمریکا – خروج گزینشی برخی از اعضاء کادر رهبری باند رجوی از اشرف – مقایسه نمود و جواب این معما را به دست آورد که برای منافقین نیروی درجه یک و دو یک امر عادی است و قطعا آمار باقی مانده در اشرف – که اکثریت قریب به اتفاق نیروهای سازمان رجوی را تشکیل می دهند – نه تنها با آن چیزهای که باند رجوی نام آن را ارزش گذاشته ، فرسنگ ها فاصله دارد بلکه حاضر نیستند لحظه ای به این موضوع فکر کنند که جان خود را برای هیچ و تنها برای امیال پلید رجوی به خطربیندازند .

از دیگر ادعاهایی که معمولا در اوقات بدبختی گریبانگیر منافقین می شود خود بزرگ بینی هایی است که آنها نام بزرگی و اعتلا را برای آن اتتخاب می کنند : " ... دشمن و مزدوران او بیشتر به نقش کلیدی و رو به اعتلای مجاهدین در جامعه بین المللی و منطقه ای پی برده اند و وحشت رژیم از حمایت جامعه جهانی از مجاهدین در جامعه جهانی و منطقه ای درحال افزایش است ... اعتلا و فتح قله های پیروزی یکی بعد از دیگری ، به خاطر همین اندیشه و سیاست " کس نخارد " است . "

رویا پردازی های منافقین و نویسندگان آنها که البته فقط از یک زاویه تلاش نمی کنند تا خود را خوشبخت نشان دهند : " اگر علی ساربان است می داند که شتر را کجا بخواباند . مجاهدین بخوبی می دانند که در طوفان حوادث یا هر شرایطی که در پیش باشد ، چه خط و آینده ای را برای خودشان و خلق قهرمان ایران از یک طرف و برای آخوندها از طرف دیگر رقم بزنند . "

جای توضیح زیادی نیست که برای منافقین بازی با کلمات همیشه یکی از ترفندهای فریب نیروهای سازمان بوده است اما اینکه این ترفندها مورد قبول جامعه خارج از اشرف – که مطمئنا جامعه ای ایزوله شده نیست – نیز می باشد امری است محال و دور از ذهن .

با همان فرض محال این مساله مطرح می شود که فرضا امروز ثبات ، آرامش و قرار یکی از مولفه های موجود در اردوگاه اشرف است اما اخراج از عراق که دیگر احتیاجی به شاهد و مدعا ندارد و سوال بزرگ تر اینکه " اشرف قهرمان " و سمبل مقاومت و پایداریتان را پس از اخراج از اشرف و شروع دوران آوارگی در کجا بنا می کنید!؟ آیا سربازان جان برکف رجوی باز هم آماده جانفشانی خواهند بود و نقش کلیدی خود را ایفا خواهند نمود ؟ برای پاسخ به این ادعاها مدت زمان زیادی نمانده است ، زمانی که منافقین باید برای شروع دوران دربه دری شان دست به دامان این و آن شوند و به جای جانفشانی! ،


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان