وقتی جشن منافقین محلی برای سورچرانی نمایندگان کنگره می شود!

Foreign Policy

در ادامه سیاست یک بام و دو هوای آمریکایی ها در مورد گروه های تروریستی، این باره منافقین با پرداخت مبالغ گزافی، یکی از سالن های کنگره آمریکا را اجاره کردند تا مثلا در آن جشن نوروز برگزار کنند؛ جشنی که نمایندگان کنگره و چهره های آمریکایی میهمانان اصلی آن بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) «جاش راگین» با نگارش مطلبی در مجله معتبر فارین پالسی نوشت: چند روز پیش منافقین با هزینه کرد فراوان رضایت مسئولان کنگره آمریکا را به دست آوردند تا به زعم خود اقدام به برپایی جشن نوروز نمایند، البته جای تعجب بود در این جشن که مثلا قرار بود جشن نوروز باشد، الینا روس لیتین، رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا، به جای صحبت در مورد نوروز و تبریک این عید به مردم ایران، ترجیح داد در مورد حقوق بشر در ایران صحبت کند!

بر پایه این این گزارش، وزیر امنیت داخلی سابق آمریکا – تام ریج – که به تازگی رسوایی دریافت مبالغ کلان از منافقین را در پرونده خود به ثبت رسانده نیز در این مراسم برای چند دقیقه در خدمت اهداف تروریستی منافقین سخنرانی کرد.

در همین رابطه مجله فارین پالسی با براد گارنر (سخنگوی رویس کمیته روابط خارجی) کنگره آمریکا گفتگو کرد و وی نیز که در مظان اتهام همکاری با یک گروه تروریستی قرار گرفته بود، در توضیح برگزاری این جشن اعلام کرد: ما چندین سالن در کنگره داریم که آنها را به موسسات و گروه ها اجاره می دهیم.

در این مطلب همچنین آمده است: بر خلاف مراسم هایی که سازمان مجاهدین خلق(منافقین) برگزار می کنند، در این مراسم خبری از آرم و نشان های آنها نبود و می توان حدس زد علت نبود این سمبل ها احضار اخیر «اید ریدن» فرماندار پنسیلوانیا باشد که برای دریافت پول و دفاع از این سازمان تروریستی، به دادگاه احضار شده بود و مسئولان برگزاری این مراسم نیز از تکرار همین مسئله برای خود واهمه داشتند و همه این موارد نشان می دهد این سازمان تروریستی به قدری بدنام است که حتی طرفدارانش هم نمی خواهند آشکارا از آن نام ببرند.

جاش راگین در ادامه به لیست بلند و بالای موسساتی اشاره می کند که تأمین مالی منافقین را بر عهده دارند و البته شواهد امر نشان می دهد فعالیت دیگری هم جز این کار ندارند!

نویسنده مجله فارین پالسی در ادامه به نکته جالب دیگری هم اشاره می کند: برخی از معاونین کنگره در مراسم جشن نوروز با انگیزه هایی مانند کنجکاوی و یا خوردن یک وعده غذای مجانی شرکت کرده بودند و البته برخی دیگر از معاونین کنگره نیز به این مسأله اشاره کردند که این مراسم از نظر معیارهای کنگره آمریکا مراسمی عجیب بود.

جاش راگین در خاتمه با استهزاء شرکت کنندگان در این مراسم افزود: احتمالا این سازمان در زمره تروریست های خوب است که توانسته در یکی از سالن های کنگره آمریکا جشن برپا کند، بنابراین امیدواریم کسانی که در این مراسم حاضر شده اند، بخاطر خوردن کباب، احضار نشوند!


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان