آزادی خواه دانستن منافقین، حماقت است

Maryamrajaviیک تحلیلگر و نویسنده برجسته آمریکایی، گروهک منافقین را یک گروه تروریست نامید که هیچ نشانی از آزادی خواهی و دموکراسی ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، دکتر «دانیل لریسون» در مقاله اخیر خویش در مجله «امریکن کانسروتیو» دولت ها را به دو گروه تقسیم کرد، دسته ای که حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی از تاکتیک های تروریستی استفاده کنند و دسته دیگر زمانیکه هدف مورد نظرشان هدف خوبی باشد آشکارا و یا پنهانی از این تاکتیک ها استفاده می کنند.

وی با ابراز تاسف تصریح کرد که آمریکا در مقابل ایران جزو گروه دوم است که با استفاده از گروهک تروریستی منافقین بر علیه این کشور فعالیت های تروریستی انجام می دهد.

این نویسنده آمریکایی در خصوص تغییر سیاستهای آمریکا در قبال منافقین خاطرنشان کرد: نگرش ایالات متحده آمریکا به مجاهدین خلق در طول چند دهه اخیر مثال خوبی است از اینکه تا چه حد دولت ها می توانند تغییر کنند.

دانیل لریسون با اشاره به گزارش های چند روز اخیر مبنی بر احتمال خروج این گروهک تروریستی از فهرست گروههای تروریستی آمریکا افزود: دولت اوباما در آستانه تسلیم شدن در برابر کمپین ننگین خروج این گروه تروریستی از فهرست گروههای تروریستی آمریکا است.

وی همچنین معتقد است منافقین یک گروه تروریستی هستند که نه در داخل و نه در خارج ایران کسی آن را به عنوان مبارزین آزادیخواه نمی شناسد.

وی افرادی را که پول می گیرند تا به نفع منافقین سخنرانی کنند به علاوه افرادی که با ایران دشمن هستند و به دنبال تغییر رژیم در ایران با این سازمان همدست می شوند، افرادی دانست که به خاطر حماقتشان تصور می کنند این گروهک به دنبال آزادی مردم است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان