آلبانی محل دفن گروهک تروریستی منافقین می‌شود

Mohsenisaniرئیس کمیته امنیت مجلس با بیان اینکه آلبانی نباید خود را وارد بازی منافقین و آمریکا می‌کرد، توضیح داد: آلبانی محل دفن گروهک تروریستی منافقین می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسنای هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) محمدرضا محسنی ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره انتقال 71 تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین به کشور آلبانی، گفت: بی‌سرزمینی و بی‌خانمانی گروهک تروریستی منافقین درس عبرتی برای مزدوران وابسته به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم سبزوار٬ جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حامیان اصلی این گروهک تروریستی حاضر به پذیرش اعضای این گروهک ضد انقلاب در خاک کشورشان نیستند٬ تصریح کرد: استکبار جهانی با پایان یافتن تاریخ مصرف گروهک تروریستی منافقین آنها را وبال گردن کشورهای کرده‌ که هیچ سابقه‌ حمایتی از آنها نداشته‌اند.

وی با تاکید براینکه اعضای گروهک تروریستی به جایی فرستاده می‌شوند که فراموش‌گاه است٬ ادامه داد:  حامیان غربی گروهک تروریستی منافقین  نیز دریافته‌اند به زودی پرونده این گروهک بسته خواهد شد.

رئیس کمیته امنیت مجلس با بیان اینکه دولتمردان آلبانی نباید خود را وارد بازی منافقین و آمریکا کنند٬ توضیح داد: پذیرش اعضای  گروهک تروریستی منافقینی که حتی به هموطنان خود رحم نکرده‌اند و دولت عراق آنها را تحت فشار قرار داد تا از این کشور خارج شوند نه‌تنها وجه‌ای برای دولت آلبانی ندارد بلکه در دراز مدت برای این کشور تبعاتی امنیتی به همراه خواهد داشت.

بر پایه اعلام سازمان ملل، ۷۱ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین از کمپی در نزدیکی بغداد، به آلبانی منتقل شده اند. مارتین کولبر، نماینده ویژه سازمان ملل گفته، دولت آلبانی آمادگی دارد ۲۱۰ نفر از اعضای این گروهک را در خاک خود بپذیرد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان