اعدام تروریست‌ها، خواسته همگانی بود

Olamaye Ahlesonat

علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان در خصوص اعدام گروه تروریستی توحید و جهاد در غرب کشور با بیان اینکه اعدام تروریست ها خواسته همگانی بود، عنوان کردند: پاسداشت تروریست ها، پشت کردن به امنیت مردم است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از پایگاه خبری‌تحلیلی عصرهامون، حکم اعدام محکومان گروهک تروریستی تکفیری موسوم به توحید و جهاد که دستشان به خون تعدادی از هموطنان آلوده بود، در حالی اجرا شد که وزارت خارجه آمریکا این اقدام را یک اقدام ضد حقوق بشری دانست. در تماسی که با برخی پایگاه های خبری استان با علمای اهل سنت داشتند، علمای اهل سنت استان با بیان اینکه اعدام تروریست ها خواسته همگانی بود، عنوان کردند: پاسداشت تروریست ها، پشت کردن به امنیت مردم است.

دغدغه‌مندان اعدام‌های اخیر به امنیت مردم فکر کنند

مولوی عبدالرحمن عارفی امام جمعه اهل سنت نگور و از اساتید حوزه های علمیه اهل سنت در گفت و گو با سنت نیوز گفت: تروریست در هر مذهبی و هر قشری باشد می بایست مجازات عمل خود را بکشد.

وی ضمن توصیه به مخالفین اعدام های اخیر به تبعیت از قانون اظهار داشت: دغدغه مندان اعدام های اخیر به فکر امنیت مردم و کشور عزیزمان ایران باشند و تروریست ها را در هر مذهب و آیینی که هستند محکوم و مردود بخوانند.

امام جمعه اهل سنت نگور ضمن یادآوری قدرت و امنیت حاکم بر ایران خطاب به غرب افزود: مدعیان کشورهای خود را مدیریت کنید زیرا کشور ما از بهترین و بالاترین ضریب امنیت و قدرت برخوردار است و نیازی به نصیحت ها و دخالتهای نابجای غرب ندارد.

اعدام تروریست‌ها، خواسته همگانی بود

مولوی عبدالغنی بارانی از اساتید حوزه های علمیه اهل سنت و مدیر مدرسه علمیه طوبی زاهدان در گفت و گو با سنت نیوز با بیان مبانی فقهی مجازات مفسدین فی الارض اظهار داشت: در اینکه مفسد فی الارض می بایست مجازات شود هیچ اختلافی بین مذاهب اسلامی نیست زیرا صریح آیات کتاب الله شریف بر این مطلب دلالت دارند.

وی ضمن اشاره به لزوم تبعیت همه افراد جامعه از قوانین حاکم شرع اظهار داشت: در حکومت اسلامی قوانین برای همه یکسان است و فرقی بین افراد جامعه با هر دین و مذهبی وجود ندارد.

مولوی بارانی با بیان اینکه اعدام تروریست ها، خواسته همگانی بود، ادامه داد: این تروریست ها حتی علمای اهل سنت را نیز ترور کرده اند و در واقع نه تنها اهل سنت برایشان هم اهمیتی ندارد بلکه اهل سنت بیشترین قربانی را داد.

وی گفت: پاسداشت تروریست ها، پشت کردن به امنیت مردم است.

اعدام تروریست‌های تکفیری اقدام شایسته‌ای بوده است

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: اعدام تروریست های تکفیری اقدام شایسته ای بوده است.

امام جمعه اهل سنت سرباز و مدرس حوزه علمیه در گفت و گو با پاپایا، اظهار داشت: تروریست ها هر کجا باشند مخرب اسلام هستند وهر کسی که دست به شورش و ناامنی در منطقه بزند در هر گروهی باشد ضد اسلام است و اقداماتش محکوم است.

 الله داد رئیسی ادامه داد: اسلام دین صلح و اتحاد است و هر کس در هر طیفی  چه شیعه و سنی و به دنبال تفرقه باشد از نظر اسلام محکوم هستند.

بر هم زدن وحدت و امنیت هدف تروریست‌ها می‌باشد

وی افزود: تروریست ها قصدی جز بر هم زدن امنیت و وحدت ندارند و دستگیری و اعدام این افراد کاری بسیار پسندیده بود تا درس عبرتی برای دیگر تروریست ها شود.

وی با اشاره به آیات قران مجید گفت: وقتی قتل یک نفر معرض شود کشته شدن قاتل طبق شریعت حق است.

مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: هیچ فرقی بین ترور شیعه و سنی نیست و هر کس مرتکب این جنایت شود از دایره اسلام خارج است.

این عالم اهل سنت با اشاره به حمایت کشورهای غربی و دشمنان نظام از این تروریست ها بیان کرد: در اسلام  کشتن یک نفر برابر با کشتن کل انسانها است و وقتی اسلام چیزی را محکوم میکند و فردی که خود را مسلمان می داند این کار را انجام دهد این نشان از تبعیت این فرد یا افراد از دشمنان اسلام و مسلمین است.

حمایت برخی افراد از تروریست‌ها نشان رضایت از عملکرد آن هاست

مولوی درباخ امام جمعه اهل سنت شهرستان زهک در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه اقدام دستگاه قضا به جا  و به حق بوده است، گفت: وظیفه نظام است که جلوس کسانی که یاقی هستند و دست به اقدامات ضد امنیتی می زنند را به جد برخورد کنند که اگر این اقدامات نباشد امنیت تامین نمی شود.

وی ضمن تقدیر از دستگاه قضا،  ادامه داد: قضاوت عادلانه ای در حق این تروریست ها صورت گرفته است.

مولوی درباخ بیان کرد: حمایت برخی اشخاص از تروریست ها و جوسازی  بر علیه این اعدام ها نشان از رضایت آن ها از این گونه اعمال تروریستی می دهد.

 امام جمعه اهل سنت شهرستان زهک اظهار داشت: براساس آموزه های اسلامی آمریکا تا ابد ذلیل و خار می باشد.

وی با بیان اینکه تروریست ها دست پرونده آمریکا هستند به همین دلیل مورد حمایت کشور های غربی می باشند، تصریح کرد: ترسی که از اسلام دارد سبب شده تا با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان جلوی پیشرفت اسلام را بگیرد.

اعدام تروریست‌های غرب کشور به حق بوده است

مولوی ادهم ملازهی امام جمعه اهل سنت هیدوچ در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه این اعدام ها به حق بوده است، افزود: افرادی که  اقدام به انجام اعمال تروریستی علیه اسلام و قران و انقلاب می کنند باید اعدام شوند تا امنیت تامین شود.

وی با بیان اینکه آمریکا اجازه مداخله در امور کشور ما را ندارد، ادامه داد: کشوری که خود پرورش دهنده تروریست است حق دخالت در امور کشور های اسلامی را ندارد.

تروریست‌ها باج خور آمریکا هستند

علمای اهل سنت تروریست ها را باج خوران آمریکا اعلام کردند و گفتند: زمین باید از خباثت تروریست ها پاک شود.

مولوی ملازهی امام جمعه اهل سنت هیدوچ در گفت و گو با شستون در خصوص اعدام تروریست های تکفیری در ایران اذعان داشت:افرادی که بر خلاف اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامی انجام می دهند از سوی امریکا و کشور های تروریست پرور حمایت می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه تروریست های تکفیری مورد حمایت آمریکا قرار دارند، افزود:  تکفیری که در لباس اسلام ظاهر می شوند قصد نابودی علمای کشور را دارند که اینها بویی از انسانیت نبرده اند.

امام جمعه اهل سنت هیدوچ با اشاره اینکه تفاوتی میان شیعه و سنی در اسلام وجود ندارد خاطر نشان کرد: تروریست ها باج خور آمریکا هستنند و هر فردی که سوء قصد به جان مسلمانان را داشته باشد باید با او برخورد شود.

مولوی ملازهی در پایان با بیان اینکه هر تصمیمی که از سوی مراجع قضایی کشور در خصوص تروریست ها گرفته شود مورد حمایت جامعه اهل سنت قرار دارد، گفت: افرادی که قصد آسیب رساندن به کشور جمهوری اسلامی ایران را دارد باید به سزای عمل خود برسد.

مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه و امام جمعه موقت اهل سنت جالق هم در گفت و گو با شستون اذعان داشت: خداوند در قرآن کریم  در خصوص افرادی که در بلاد اسلامی و اقصی و نقاط کشور فساد ایجاد کنند جزای آنها را محو از زمین بیان می کند.

زمین باید از خباثت تروریست‌ها پاک شود

وی با اشاره به اینکه تروریست ها لیاقت و شایستگی زندگی در زمین را ندارند خاطر نشان کرد: باید زمین از خباثت تروریست ها و اقدامات آنها پاک شود.

امام جمعه موقت اهل سنت جالق گفت: گروهک های تروریستی بی شماری در کشور های اسلامی مانند سوریه، عراق، لبنان و افغانستان اقدامات تروریستی انجام می دهند که این حرکات مخالف موازین و شیونات اسلامی است.

مولوی اسماعیل رئیسی خاطر نشان کرد: اگر گروهک هایی تروریستی مانند گروهک جهاد در زمین باقی بمانند وحدت جامعه اسلامی را به خطر می اندازند.

وی با بیان اینکه افرادی وجود دارند که فریب دشمنان را خورده اند تصریح کرد:این ها افرادی هستند که بازیچه دست یهود و نصارا شده اند.

امام جمعه موقت اهل سنت جالق با اشاره به اینکه انسان باید از بینش کافی برخوردار باشد بیان کرد: نباید مسائلی که موجب برهم زدن امنیت عمومی می شود را لباس و رنگ مذهب بدهیم.

مولوی اسماعیل رئیسی با تأکید بر اینکه که همه در برابر قانون یکسان هستند خاطر نشان کرد: مفسد فی الارض اعم از شیعه، سنی، یهود و نصرانی که امنیت عمومی ملت را خدشه دار کند باید به جزای خود برسند.

وی گفت: چهره مذهبی دادن به اعدام تروریست های تکفیری گروهک جهادکاملا اشتباه است.

اعدام سزای خائنین به اسلام و کشور است

 امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با بیان اینکه تروریست ها ابزار دست کشورهای استعماری هستند در گفت و گو با دلگان پرس گفت: اعدام سزای خائنین به اسلام و کشور است.

در پی اعدام بعضی از اعضای گروه ترویستی "توحید و جهاد" در غرب کشور، مردم، علمای تشیع و تسنن از این اقدام دستگاه قضایی و امنیتی کشورمان تقدیر کردند. مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی و امنیتی کشور در برخورد با مخلان امنیت کشور اظهار کرد: اعضای گروه  تروریستی وجودشان پر از گناه و خالی از رحم هستند.

تروریست ها ابزار دست کشورهای غربی و استعماری است

وی با بیان اینکه این گروه ها به زنان و کودکان هم رحم نمی کنند افزود: در هیچ کجای دین اسلام نیامده است که به همنوعان خود حمله کنید و یا آنها را به قتل برساند، در واقع قوانین این گروه های تروریستی ساختگی است.

امام جمعه اهل سنت اسفند با اشاره به اینکه تروریستها ابزار دست کشورهای غربی و استعماری هستند تصریح کرد: سزای خائنین به اسلام و کشور اعدام است، زیرا این افراد هم دین خود را فروخته اند و هم کشور خود را به اجانب فروخته اند.

مولوی بلال مقدسیان با تاکید بر اینکه اقدامات گروه های تروریستی نظیر "توحید و جهاد" از نظر علمای اهل سنت محکوم است اضافه کرد: این اقدامات گروهک های تروریستی نه تنها در دین مبین اسلام جایی ندارد، بلکه در عرف و قوانین هم جایی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران به برکت نظام اسلامی یکی از امن ترین کشورها در منطقه و دنیا است.

عملکرد سیستم قضایی ایران در اعدام تروریست‌ها عادلانه است

امام جمعه ی اهل سنت شهرستان هامون عنوان کرد: سیستم قضایی ایران بسیار عادلانه عمل کرده که در این راستا تمامی مسولان و مردم باید برای سیستم قضایی احترام قایل شوند.

به گزارش پایگاه خبری اوشیدا؛ مولوی عبدالله حسن زهی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا اظهار داشت: نظام اسلامی ایران دارای سیستم قضایی عادلانه ای است بنابراین تمامی مردم و مسولان باید برای آن احترام و ارزش ویژه ای قائل شوند.

وی با عنوان اینکه، قضات در ایران اسلامی عالمان دینی می باشند بنابراین از لحاظ معنوی باید به آنان احترام گذاشت ادامه داد: قضات در جمهوری اسلامی ایران، متشرع، دیندار و پیرو قران و دستورات اسلامی هستند بنابراین تصمیمات آنان شرعی و فارغ از هوا و هوس و احساسات می باشد بنابراین عملکرد آنان عادلانه و قابل تقدیر است.

خطیب جمعه ی اهل سنت شهرستان هامون با اشاره به، آمریکای جنایتکار حق مداخله در امور داخلی ایران و به چالش کشیدن سیاست های قضایی آن را ندارد تصریح کرد: حکومت آمریکا با حمایت از تروریست ها انسان های بیگناه را در اقصی نقاط جهان به خاک و خون کشیده بنابراین یک نظام کاملا تروریست پرور به شمار می رود.

بسیاری از مخالفت‌ها براساس اغراض شخصی رخ داده است

حسن زهی ابراز داشت: تروریست ها در کشور ایران با ادله ی کافی دستگیر و اعدام شده اند بنابراین آمریکا با حمایت از آنان سیاست یک بام و ۲ هوا را اجرا کرده است.

وی تاکید کرد: آمریکا قصد ایجاد تفرقه در بین جوامع اسلامی و فاصله انداختن ذهنی و معنوی میان ملل اسلامی را دارد بنابراین تنها هدف آن بدنامی اسلام است.

حسن زهی با بیان اینکه آمریکا با بدنام کردن مسلمانان قصد ایجاد چتر حمایتی برای اسراییل را دارد ادامه داد: متاسفانه شماری افراد باسواد در کشور به دنبال جو سازی علیه این اعدام هستند در حالی که قوه قضاییه با تصمیم گیری عادلانه و با دلایل محکمه پسند و با صلابت با تروریست ها برخورد کرده است بنابراین بسیاری از مخالفت ها براساس اغراض شخصی رخ داده است.

خط مشی و راه و روش اهل‌سنت از وهابی‌ها و تکفیری‌ها جداست

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت: جامعه اهل سنت اقدامات تروریست های این گروهک را علیه امنیت ملی کشور را محکوم می کند چرا که خط مشی و راه و روش اهل سنت از وهابی ها و تکفیری ها جداست.

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور درخصوص برخی واکنش های بین المللی در خصوص اعدام تعدادی از اعضای گروهک تروریستی «توحید و جهاد» و ضد حقوق بشر خواندن این اقدام از سوی برخی محافل غربی، در  گفت و گو با لادیز اظهار کرد: اعضای این گروهک تروریستی با ایجاد ناامنی و تشویش در کشور، امنیت ملی جمهوری اسلامی را به خطر انداختند و بسیاری از علمای اهل سنت و هم وطنان ما را به خاک و خون کشیدند، بنابراین اقدام قوه قضاییه در اعدام این ترورریست ها اقدامی قانونی و به جاست.

وی افزود: جامعه اهل سنت اقدامات تروریست های این گروهک را علیه امنیت ملی کشور را محکوم می کند چرا که خط مشی و راه و روش اهل سنت از وهابی ها و تکفیری ها جداست.

اعدام تروریست‌های تکفیری اقدامی قانونی و به جاست

وی خاطرنشان کرد: سالهاست که غرب دم از حقوق بشر می زند و جمهوری اسلامی را به حمایت از تروریسم محکوم می کند در حالیکه غربی ها خود حامی داعش و بسیاری از گروهک های تکفیری و تروریستی در جهان هستند و اکنون با متهم کردن جمهوری اسلامی و ضد حقوق بشر خواندن اعدام عده ای تروریست، سعی در ایجاد نفاق و اختلاف بین شیعه و سنی و ایجاد دودستگی در کشور دارند.

وی تاکید کرد: هدف غرب برهم زدن اتحاد شیعه و سنی در کشور است چراکه آنان چشم دیدن این برادری و وحدت شیعه و سنی در کشور را ندارند و با وجود ضربه خوردن از تروریست ها و گروهک های تکفیری همچنان بر حمایت از آنان اصرار می ورزند وهمین موضوع باعث گسترش اقدامات تروریستی در کشورهای غربی و اروپایی است.

جو سازی بی‌مورد از اعدام گروهک جهاد و توحید اقدامی ناشایست است

دبیر ائمه جمعه و جماعات در نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: شاید برخی مخالف اعدام دسته جمعی باشند اما دلسوزی آنها بی مورد است و بجای آنکه برای گروهک هایی که بر ضد اسلام، علما و مردم دست به اقدامات وحشیانه می زنند باید از نظام، مردم و اسلام دلسوزی کنند.

مولوی دهانی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اقدام شایسته و به موقع دستگاه قضایی در خصوص اعدام گروهک های جهادی و شبکه های توحیدی اظهار داشت: این گروهک ها با ایجاد رعب و وحشت در بین جوامع و با هدف اختلاف پراکنی بین مردم اعم از شیعه و سنی اقدام به جنایت های ددمنشانه در کشور اسلامی ایران کرده که اعدام آنها حرکتی به حق محسوب می شود.

وی از این گروهک ها بعنوان جیره خوارهای سرویس جاسوسی اسرائیل یاد کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هرگونه اقدام دشمنان برخورد جدی و به موقع از خود نشان می دهد چرا که گروهک هایی همچون گروهک جهاد و توحید خط و مشی خود را از اسرائیل گرفته تا به اختلاف در بین جوامع اسلامی دامن بزنند.

گروهک‌های غرب کشور دست‌پرورده و جیره خوار اسرائیل هستند

دبیر ائمه جمعه و جماعات در نهاد رهبری در امور اهل سنت استان جو سازی بی مورد از اعدام گروهک های جهاد و توحید را اقدامی ناشایست عنوان کرد و افزود: شاید برخی مخالف اعدام دسته جمعی باشند اما دلسوزی آنها بی مورد است و بجای آنکه برای گروهک هایی که بر ضد اسلام، علما و مردم دست به اقدامات وحشیانه می زنند باید از نظام، مردم و اسلام دلسوزی کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه گروهک های نامبرده دست پرورده و جیره خوار اسرائیل هستند، بیان کرد: آمریکا و اسرائیلی که خود را دایه حقوق بشر معرفی می کند امروز بیشترین آمار جنایت های وحشیانه در طول تاریخ را به نام خود ثبت کرده از اینرو برای آنها حقوق بشر و دموکراسی معنا و مفهومی ندارد.

مولوی دهانی با بیان اینکه هدف آمریکا مقابله با اسلام ناب محمدی است، ادامه داد: هرکجا اسلام قد علم کرد دشمنان با توطئه های فراوان قصد نابودی و اجرای نقشه های شوم خود را در جهت محقق کردن اسلام آمریکایی داشتند که این امر با وحدت و انسجام بین امت اسلامی همچنان ناکام و شکست خورده مانده است.

وی در پایان حمایت مالی و اقتصادی از گروهک ها، توسط آمریکا را حرکتی در جهت خراب کردن چهره اسلام و نابودی کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: تروریست ها دست پرورده آمریکا هستند.

گروهک‌های تکفیری جایی در میان اهل‌سنت ندارند

نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: ما اقدامات تروریستی را به شدت محکوم می کنیم و گروهکهای تکفیری جایی در میان اهل سنت ندارند.

مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: عدم درک درست از اسلام و کج فهمی از چالشهای اصلی جهان اسلام از گذشته تا اکنون بوده است، درگیرهای داخلی و خونین بار در کشورهای همسایه همچون عراق، سوریه،  افغانستان وبسیاری از کشورهای دیگر و پدید آمدن فرزندان ناخلف وهابی همچون داعش، القاعده والنصره ضرورت مبارزه با این جریان را بیش از گذشته ایجاب می کند.

مبارزه و برخورد قاطع با تفکرات سلفی از خواسته‌های علمای شیعه وسنی است

وی افزود: موقعیت بسیار استثنایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و به عنوان داعیه دار مبارزه با تروریسم وجریانات تکفیری همواره باعث شده تا دشمن از هر راه و طریقی برای ضربه زدن به نظام وارد شود.

مولوی درتکیده بیان کرد: حمایت از گروهکهای معاند در شرق و غرب کشور و پشتیبانی مالی و اطلاعاتی و تسلیحاتی آنان از جانب آل سعود و غرب موجب ایجاد ناامنی هایی در این مناطق شده است و شهادت شهید جنگی زهی در استان سیستان وبلوچستان و ماموستا شیخ الاسلام در کردستان از این اقدامات علیه جمهوری اسلامی، توسط این گروه های التقاتی است.

اعدام تروریست‌ها دست دشمنان اسلام را از کشور کوتاه می‌کند

مولوی نادر بزی گفت:‌گروهی از فریب خوردگانی که به در ازای دریافت پول دست به عملیات های مخربانه ای می زنند برخی از عقاید مذهبی را پیش می کشند ؛ این افراد گروهی از کم سوادانی هستند که دشمن با رخنه در افکار آنان به تغییر نگرش نسبت به جمهوری اسلامی ایران آنها رو مورد سوءاستفاده قرار داده است .

مولوی نادر بزی کارشناس اهل سنت شهرستان هیرمند در گفتگو با ندای هیرمند گفت : اخیرا گروه های تروریستی در راستای ایجاد عملیات های مخربانه نقشه های شومی در سرمی پرورانند که با تدابیر نظام جمهوری ایران اهداف آنان خنثی شده است.

وی افزود : این تروریست ها که قطعا از دشمنان اسلام حرف شنوی دارند ؛ در دستور کار حمله به مسلمانان را در سر می پرورانند و شیعه و سنی برای آنان اهمیتی ندارد این عملیات ها به شدت محکوم است و درخواست اشد مجازات قوه قضایی برای حرکت و حمله هر تروریست را خواستار هستیم.

مولوی نادر بزی اظهار داشت : هیچ گاه نباید اجازه داد که تروریست هایی که از رژیم های صهیونیستی تغذیه می شوند به خاک جمهوری اسلامی ایران گوشه چشمی داشته باشند.

مولوی نادر بزی گفت:‌گروهی از فریب خوردگانی که به در ازای دریافت پول دست به عملیات های مخربانه ای می زنند برخی از عقاید مذهبی را پیش می کشند ؛ این افراد گروهی از کم سوادانی هستند که دشمن با رخنه در افکار آنان به تغییر نگرش نسبت به جمهوری اسلامی ایران  آنها رو مورد سوءاستفاده قرار داده است .

مولوی بزی ابراز داشت : اعدام اینگونه از تروریست ها باعث خوشحالی مردم کشور خواهد شد و دست بیگانگان را از دست درازی به نقاط کشور کوتاه می سازد.

مقابله با تروریست‌هاي تكفيري زمینه ساز تامین امنیت در جامعه است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: مقابله با تروریست‌هاي تكفيري زمینه ساز تامین امنیت در جامعه است و اعدام اين تروریست های تکفیری اقدام قابل تقدير و شايسته بود.

مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما ضمن تشكر از دستگاه قضايي در خصوص اعدام گروهک جهادی و توحیدی، اظهار كرد: اعدام های اخیر در کشورمان کشورهای که با هدف مقابله با تروریست‌ها صورت گرفته حرکتی خوب برای خنثی کردن تهدیدهای عوامل خرابکار بوده و ضربات سختی به پیکر منافقان و جریانهای ترور وارد کرد.

وي با بیان اینکه مردم سخت ترین خسارتها را از جانب تروریست‌ها دیده اند، گفت: مقابله با تروریست‌ها خواسته اصلی مردم بوده که زمینه ساز و تامین کننده امنیت در جامعه است.

مولوی شهنوازی خاطرنشان كرد: گروه هاي تكفيري و معاند همواره به دنبال نابودي علماي اسلام بودند و آنها به اسم اسلام به دنبال اهداف پليد و شوم خود هستند.

استكبار جهاني قصد لاپوشاني كردن مبارزه با گروهک هاي "جهاد و توحید" را دارد

وي با محكوم كردن اقدامات گروهك هاي تروريستي جهاد و توحيد، بيان كرد: افرادي كه دست به ترور برادران خود ميزنند از دين مبين اسلام خارج هستند و مرتكب گناه كبيره شده اند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: هر گونه تندروی و خشونت در اسلام محکوم بوده لذا مسلمانان باید با پیروی از آئین پاک اسلامی راه اعتدال و گفتمان را در پیش بگیرند و مطالبات خود را از راههای قانونی پیگیری کنند.

وي با بيان اينكه هدف گروهك هاي تروريستي تضعيف وحدت بين شيعه و سني است، اذعان كرد: گروهك هاي تروريستي برايشان بين اهل تشيع و تسنن فرقي نيست و حتي علماي اهل سنت را نيز ترور كرده اند.

مولوی شهنوازی با بيان اينكه اعدام تروريست ها خوشحالي مردم را در پي داشت، اظهار كرد: تروريست ها دستگاه قضايي با اقدام به موقع و بجا توانست از ترويج تفكر گروهك هاي تروريستي در منطقه جلوگيري كند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان