استانداردهای غرب در مسئله تروریسم دوگانه است

Ghazizadeنماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: استانداردها و رویکردهای غرب در قبال مسئله تروریسم کاملا دوگانه است.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد اظهار کرد: سازمان ملل، یک ظرفیت بین‌المللی است که با توجه به هجوم رسانه‌ای غرب علیه ایران، جمهوری اسلامی ایران باید از این فرصت برای روشنگری افکار عمومی جهان استفاده کند.

وی ادامه داد: مواضع ایران در دوره‌های اخیر نشست سازمان ملل، تاثیرات مثبتی داشته است و می‌توان عنوان کرد که بخشی از تغییراتی که در فضای افکار عمومی جهان نسبت به ایران به‌وجود آمده، ناشی از مواضعی است که ایران در سازمان ملل متحد اتخاذ کرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نهم شورای اسلامی یادآور شد: در اجلاس اخیر مهم‌ترین مسائلی که باید علیه آنها از سوی ایران موضع‌گیری می‌شد، مباحثی مانند توهین به ساحت پیامبر اسلام، تروریسم و صهیونیسم بین‌الملل و مسئله سوریه بود که خوشبختانه مواضع مثبتی در این زمینه اتخاذ شد.

قاضی‌زاده در ادامه با اشاره به حمایت آمریکا از گروهک تروریستی منافقان بیان کرد: استانداردهای غربی‌ها در مسئله تروریسم کاملا دوگانه است؛ برای مثال، آنها تا زمانی که القاعده علیه ایران فعالیت می‌کردند، از این گروهک حمایت می‌کرد، اما بعد از یازده سپتامبر، القاعده نیز در لیست گروه‌های تروریستی قرار گرفت.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: در مورد منافقین نیز همین مسئله کاملا صادق است؛ یعنی تا زمانی که آنها با رژیم صدام همکاری می‌کردند، در لیست تروریست‌ها بودند و حالا که در خدمت منافع آمریکا هستند، آمریکا نیز از آنها حمایت می‌کند.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان