مصر مخالفت خود را با هر گونه اقدام تروریستی علیه ایران اعلام می‌کند

Mesrr

رئیس دفتر حفاظت منافع مصر در ایران گفت: مصر مخالف هر گونه اقدام تروریستی علیه ایران است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، یاسر عثمان رئیس دفتر حفاظت منافع مصر در ایران در دیدار با سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان با اعلام این مطلب، آمادگی دفترحفاظت منافع مصر در تهران را برای همکاری مشترک با این بنیاد اعلام کرد.

وی با اشاره به اشتراکات بین ایران و مصر گفت: تنها منافع مشترک عامل پیوند دو کشور نیست. میان مصر و ایران روابط تاریخی و ارزش های فراوان مشترک نیز وجود دارد.

رییس هیئت نمایندگی مصر در تهران تروریسم را تهدید مشترکی علیه دو کشور دانست و افزود: متأسفانه غرب به دنبال آن است که تروریسم را مولود جهان اسلام و مرتبط با آن معرفی کند و این موضوع چالشی است که همه مسلمانان را تهدید می کند.

یاسر عثمان با انتقاد از فکر تکفیری آن را سرطانی در بدنه امت اسلام دانست و گفت: رئیس جمهور مصر سال گذشته خواستار طرد تفکرات افراط گرایانه مذهبی از کشور شده بود. علاوه بر اینکه خواستار اجتناب مصر از حضور در محورهای مذهبی یا طائفه گرایانه شده است.

این دیپلمات ارشد مصری تأکید کرد کشورش همگی مسلمانان را به ایستادن در یک جبهه واحد فرا می‌خواند.

حافظ منافع مصر در ایران در پایان ضمن مخالفت با هرگونه اقدام تروریستی علیه ایران گفت کشورش هیچ ارتباطی با مجموعه هایی که به عنوان گروه تروریستی شناخته می شوند و علیه ایران فعالیت می کنند ندارد.

در ابتدای این دیدار دبیرکل هابیلیان ضمن ارائه توضیحاتی، اقدامات بنیاد هابیلیان در تبیین جنایات گروه های تروریستی و فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی این مرکز را به اطلاع یاسر عثمان رساند و از آمادگی این مجموعه برای فعالیت‌های مشترک با مصر خبر داد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان