آمریکا هیچ اراده‌ای برای مبارزه با تروریسم ندارد

Larijani123456

آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها برخلاف شعارهای دروغین خود هیچ اراده‌ای برای مبارزه با تروریسم ندارند و هدف بزرگتری در پس ماجراجویی فراگیر منطقه‌ای آن‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علی لاریجانی با بیان اینکه آمریکا و قدرت شیطانی صهیونیست هل هله کنان از تروریسم‌ها حمایت می‌کنند، افزود: اخیرا در کنفرانس هرتزلیا که رژیم صهیونیستی برگزار کرده بود یکی از شخصیت‌های مشهور آمریکایی در اجلاس بیان کرد که اسرائیل امروز در بهترین شرایط امنیتی است چرا که کشورهای دیگر درگیر مسائل تروریستی و امنیتی در منطقه شده‌اند و بدترین حالت زمانی است که تروریسم‌ها سرکوب شوند و ایران و حزب‌الله موفق از آن بیرون بیایند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این فکر شیطانی و یزیدی نشان می‌دهد آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها خلاف شعارهای دروغین خود هیچ اراده‌ای برای مبارزه با تروریسم ندارند و هدف بزرگ‌تری در پس این ماجراجویی فراگیر منطقه‌ای نهفته است.

دکتر لاریجانی یادآور شد: در همین کنفرانس یکی از مسئولین امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسرائیل در شرایط بی‌نظیری قرار دارد که باید آن را حفظ کرد و حتی اگر داعش سرکوب شود باید هرچه سریع‌تر با جبهه النصره پیوندهای عمیق‌تری برقرار کرد، این مطلب به خوبی ماهیت جریان‌های تروریستی را نشان می‌دهد.

راهبرد ما و آمریکایی‌ها در مسائل منطقه در تضاد کامل است

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این دو موضوع که از زبان دو صاحب نظر آمریکایی‌ و صهیونیستی بیان شد عیان می‌کند که آنچه که رهبر معظم انقلاب چندی پیش فرمودند عین حقیقت و راه روشن امروز ماست که فرمودند راهبرد ما و آمریکایی‌ها در مسائل منطقه در تضاد کامل است.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه ایران در فتنه تکفیری منطقه به دنبال خاموش کردن آن و آرام کردن منطقه است، ادامه داد: آنچه که آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها دنبال می‌کنند ادامه بحران امنیتی و شعله‌ور کردن آن است که البته حد و حدودی دارد تا جایی‌که صدمه‌ای به منافع آن‌ها وارد نکند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خط حسینی و یزیدی در عصر ما را می‌توان در لابه‌لای افکار و اقدامات دو طرف یافت، اظهار کرد: وظیفه امروز ما فهم صفوف حسینی و یزیدی زمانه است، گریستن و غمگساری در واقعه کربلا ما را باید به وظیفه امروز آشنا کند به قول شهید بزرگوار مطهری باید شمر امروز را شناخت.

دکتر لاریجانی افزود: آیا شمر امروز با آتش افروزی بزرگ در منطقه غیر از آمریکا و صهیونیست‌ها و برخی کشورهای پست و دون پایه منطقه هستند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان