آمریکا با تقویت داعش به دنبال توطئه‌ای جدید در منطقه است

Naghavi Hosseyni1سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: آمریکایی‌ها اذعان کرده‌اند داعش و دیگر گروه‌های تروریستی دست‌پرورده آنها بوده و نمی‌توانیم باور کنیم آمریکا در ادعای خود علیه داعش، صادق باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه اقدام آمریکا علیه داعش نمایشی است، گفت: آمریکایی‌ها خودشان اذعان کرده‌اند داعش و دیگر گروه‌های تروریستی دست‌پرورده آنهاست و نمی‌توانیم باور کنیم آمریکا در ادعای امروز خود علیه داعش، صادق باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا برای اشغال و حضور نظامی در برخی کشورها، داعش را بهانه کرده است، تصریح کرد: اگر آمریکا می‌خواست علیه داعش اقدامی کند، می‌بایست ابتدا به پایگاه‌های آموزشی این گروه تروریستی در برخی کشورهای منطقه حمله کند. آمریکا اگر از داعش حمایت نکند، این گروه تروریستی فوراً از بین می‌رود.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: ابهام ما این است چرا آمریکا زمانی که داعش در سوریه روزانه صدها نفر را سر می‌برید، کودکان را می‌کشت و جنین را از شکم مادران باردار بیرون می‌کشید، علیه داعش موضع نمی‌گرفت؛ ما مطمئن هستیم آمریکا توطئه جدیدی را علیه امنیت منطقه طراحی کرده و قطعاً در این توطئه نه تنها اقدامی علیه داعش نخواهد کرد بلکه بی‌تردید داعش در بخشی از این پازل، به آمریکا کمک خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه مردم سوریه و عراق، آمریکا را عامل ناامنی کشورشان می‌دانند، گفت: مردم سوریه و عراق بین آمریکا و داعش تفاوتی قائل نیستند و داعش و آمریکا را جدای از هم نمی‌دانند.

وی در پایان از کشورهای اسلامی و برخی کشورهای غربی خواست تا در توطئه آمریکا برای کشتار مردم منطقه همراهی نکنند چرا که به گفته وی، هرگونه حمایت از آمریکا، موجب تقویت داعش و گروه‌های تروریستی خواهد شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان