آوارگی منافقین تقاص جنایت‌های آنها علیه ملت ایران است

Haghighatpoorنایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منافقین حسرت دیدن وطن و زندگی میان مردم به گور خواهند برد، گفت: آوارگی منافقین تقاص جنایت‌هایشان ضد مردم مظلوم ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) منصور حقیقت پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در خارج کردن اسامی گروهک منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی دولت آمریکا گفت: این اقدام دولت آمریکا افتضاح سیاسی دیگری برای این کشور بود و چهره نفاق و تزویرش را آشکار کرد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این گروهک تروریستی مورد حمایت آمریکا بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بی گناه کشور را به شهادت رسانده اند، افزود: آمریکا جریان مقاومت که حق هر انسان آزاده است را تروریسم معرفی می کند اما فعالیت های گروهک های تروریستی ضد ایران را طبیعی می‌داند.

وی با بیان اینکه دروغ گویی آمریکایی‌ها برای افکار عمومی جهان آشکار شده است، گفت: سیاست‌های آمریکا مطابق با منافع ملی این کشور است و هیچ ارزشی برای ارزش‌های اخلافی و انسانی قائل نیست، مقامات آمریکا نه تنها با فهم قبیله‌ای خود در تلاشند تا نه تنها دنیا را مدیریت کنند، بلکه براساس منطق خود قصد دارند تعریف جدیدی از حقوق بشر ارائه کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم ایران می‌توانند منافقان را تحت تعقیب قضایی قرار دهند، تصریح کرد: منافقان همواره تحت تعقیب بوده‌اند و آوارگی همیشگی آنها، تقاص جنایت‌هایی است که بر مردم ایران روا داشته اند.

وی با بیان اینکه منافقین جریانی آواره و رسوا هستند که حسرت دیدن وطن و زندگی میان مردم این کشور را به گور خواهند برد، تصریح کرد: بخش حقوقی وزارت امور خارجه متولی هدایت و سازماندهی شکایات مردم از منافقین هستند. از سویی دیگر مردم و فرزندان شهدا می‌توانند با راه‌اندازی سازمان‌های مردم‌نهاد و مستقل جنایات منافقین را در دادگاه‌های بین‌المللی دنبال کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اظهارات سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر امکان طرح دعوی علیه منافقان تصریح کرد: مراجع بین المللی رسیدگی کننده به این موضوع از سوی قوه قضاییه به مردم معرفی خواهند شد.

سخنگوی قوه قضاییه در آخرین نشست مطبوعاتی خود با بیان اینکه اقدام آمریکا در خروج گروهک منافقین از لیست گروه های تروریستی براساس مقررات بین‌المللی از جمله قطعنامه ۱۳۷۳، ۱۳۶۸ و ۱۲۲۹ شورای امنیت قابل تعقیب است، گفته است: وزارت امور خارجه، ستاد حقوق بشر و امور بین‌الملل قوه قضاییه باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان