تفکر تروریستی باید ریشه‌کن شود

Alameriotaghjang

دبیر کل سازمان بدر در جمع عشایر غرب عراق بر ضرورت وحدت واقعی و اعتماد میان عراقی ها و ریشه کنی تکفر تروریستی و افراطی تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان(خانواده شهدای ترور) و به نقل از خبرگزاری مهر، هادی العامری دبیرکل سازمان بدر در دیدار با شیوخ عشایر مناطق الرمادی و فلوجه گفت: مایه افتخار است که امروز میزبان شیوخ عشایر مناطق حدیثه، فلوجه و الرمادی در اتاق عملیات آزاد سازی فلوجه نیروهای مردمی باشیم.

 

وی افزود: جنگ به تنهایی نمی تواند داعشی ها را ریشه کن کند بلکه ما نیاز به کار فکری برای ریشه کن کردن این تکفر تروریستی افراطی که ایجاد کننده تفرقه و نفرت و کینه میان ملت عراق است،هستیم.

 

العامری تاکید کرد: ما دست در دست یکدیگر برای آزادی انسان، سرزمین و شهروندان و افکار با اقدام دقیق و با همکاری همه تلاش می کنیم.آنچه نیروهای مردمی دوش به دوش نیروهای ارتش و پلیس انجام می دهند تکمیل کردن راه پیروزی برای آزاد سازی سرزمین عراق از لوث داعشی هاست.

 

وی بیان کرد: میان ملت باید پل های اعتماد ایجاد شود و وحدت حقیقی برقرار شود تا تفکر تروریسم از بین برود.شیوخ عشایر در حدیثه و الرمادی و فلوجه مواضع درخشانی دارند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان