مشابه اقدامات امروز داعش را منافقین در دهه شصت در کشور انجام دادند

Hasheminejad

دبیرکل کانون هابیلیان گفت: امریکا حلقه اتصال گروه‌های تروریستی است و حمایت آنها از تروریست‌ها علنی شده است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل کانون هابیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون دلایل انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط گروهک تروریستی منافقین، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رهبری امام خمینی(ره) و شاگردان بارز ایشان بود، دشمنان با این تصور که انقلاب اسلامی تازه پیروز شده و روحانیت هم تجربه حکومت داری ندارد، گمان کردند اگر بتوانند رهبران انقلاب اسلامی را ترور و حذف فیزیکی کنند، قادر خواهند بود کشور را به مسیر قبلی باز گردانند بنابراین از ابزار تروریسم استفاده کردند.

ترور رهبران انقلاب از سوی منافقین برای کند کردن هدایت انقلاب بود

وی ادامه داد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حضرات آیات مطهری و مفتح را به شهادت رساندند دو سال بعد اقدام به ترور مقام معظم رهبری کردند که با یاری خداوند ناکام ماند سپس در هفتم تیر ماه 60 شهید بهشتی و برخی مسئولان را به شهادت رساندند.

دبیرکل کانون هابیلیان اضافه کرد: ترور یاران و شاگردان امام راحل برای کند کردن هدایت انقلاب در دستور کار منافقین قرار گرفت. اما با هشیاری و حضور گسترده مردم، اقدام گروههای تروریستی برای شهادت مسئولان نتیجه دلخواه را نداد و جمهوری اسلامی تشکیل شد.

نشانه های زیادی از همکاری داعش و منافقین وجود دارد

هاشمی نژاد با بیان اینکه نشانه‌های فراوانی از همکاری میان داعش و منافقین وجود دارد، تصریح کرد: اساس نبرد و نزاع خونین و مسلحانه دستور کار گروه‌های مختلف تروریستی است و ابزار تروریست در نهایت در دست قدرت‌های جهانی قرار دارد.

دبیرکل کانون هابیلیان ادامه داد: به صورت طبیعی شکل و کارکرد گروه‌های تروریستی یکی است و هرکدام از کار دیگری استقبال می‌کند.

هاشمی نژاد بیان کرد: همین چند روز پیش درگیری در سنندج اتفاق افتاد و چند نفر از افراد گروهک جنایتکار کومله کشته شدند، دیدیم که منافقین ابراز تاسف کردند و تسلیت گفتند.

وی افزود: نبرد منافقین، تروریستی، چریکی و مسلحانه است و شکل کار آنان با داعش هیچ تفاوتی ندارد چرا که داعش هم در همین راستا کار میکند.

عملکرد و هدف داعش و منافقین مشترک است

وی اظهار داشت: این گروه‌ها شکل عملکرد و هدف مشترکی دارند به دنبال بر هم زدن نظم جامعه، ایجاد تهدید، کشت و کشتار و پیشبرد اهداف سیاسی خود با شیوه‌های تروریستی هستند.

دبیرکل کانون هابیلیان پیرامون ارتباط این گروه‌های تروریستی با امریکا، گفت: کیلینتون علناً می گوید القاعده و داعش را ما بوجود آوردیم، سرکردگان تروریست‌ها را در پاریس دور هم جمع می کنند و به آنها مبالغ هنگفتی پرداخت می‌کنند تا اقدامات تروریستی انجام دهند.

امریکا حلقه اتصال گروه‌های تروریستی است

هاشمی نژاد اضافه کرد: تا وقتی که اقدامات تروریستی گریبان کشورهای غربی را نگرفته بود از آنان حمایت می کردند مثلا گروهک منافقین این همه جنایت در ایران انجام داد اما کشورهای اروپایی آغوش خود را به روی آنان باز کردند و دفاتری رسمی در اروپا و امریکا در اختیارشان قرار دادند، هنگامی که تیکه‌های این پازل را کنار هم بگذاریم به حلقه وصل آنان یعنی امریکا می‌رسیم.

وی تاکید کرد: سازمان دهی گروه‌های تروریستی توسط مراکز عملیاتی و اطلاعاتی غرب انجام می‌شود. امریکایی‌ها در سوریه و عراق تماشاگر اقدامات تروریست‌ها بودند و هرکاری برای کمک به آن ها انجام دادند و از راه آسمان سلاح تروریست‌ها را تامین کردند.

هاشمی نژاد گفت: به یاد دارم چند سال پیش در زمان کلینتون، امریکا ماشینی در داخل یمن را هدف قرار داد و بعد اعلام کردند که یکی از رهبران القاعده در آن بوده است اما امروز کاروان ماشین های داعش با امنیت تمام در حال رفت و آمد است و امریکا هم معترضشان نمی‌شود.

حمایت امریکا از تروریست‌ها حالت علنی پیدا کرده است

دبیرکل کانون هابیلیان گفت: امروز حمایت‌های امریکا از گروه‌های تروریستی از پشت پرده خارج شده و حالت علنی به خود گرفته است و چیزی برای مخفی کردن ندارند.

وی افزود: مدارک و اسناد فراوانی از حمایت های امریکا از تروریست‌های داعشی و منافقین وجود دارد حتی خود مقامات این کشور هم به این مسئله اذعان می‌کنند.

هاشمی‌نژاد پیرامون حمایت منافقین از داعش و اقدامات مشترک تروریستی شان در عراق، اظهار داشت: تروریسم زمینه سازی حضور کشورهای خارجی را بر عهده دارد. وظیفه آنان برهم زدن نظم، امنیت و فروپاشی نظام سیاسی کشورها است و سپس قدرت‌ها به بهانه‌های مختلف در آن کشور ورود می کنند و حکومت‌های دلخواه خود را بوجود می آورند.

تغذیه اطلاعاتی داعش توسط منافقین

دبیرکل کانون هابیلیان افزود: منافقین از داعش با عنوان گروه‌های انقلابی مردمی نام می‌بردند و تجربه 20 ساله حضور خود در عراق را، به شکل اطلاعات در اختیار گروه‌هایی همچون داعش قرار دادند.

مشابه اقدامات امروز داعش را، منافقین در دهه شصت در کشور انجام دادند

وی بیان کرد: منافقین از اقدامات داعش همچون هرج و مرج و کشتار مردم بی گناه استقبال می کنند چرا که مشابه اقدامات داعش را خودشان در دهه شصت در کشورمان انجام دادند. کودکان، جوانان، مردان و زنان را شکنجه کردند و به شهادت رساندند. بمب ‌گذاری کردند و دست به اقدامات انتهاری زدند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان