مجاهدین‌خلق (منافقین) ناصر سالم را ترور کردند

Peyrovan20 2

عاملین ترور و اسناد جنایت:

رضا استاد حسین

نام مستعار:

فرمانده واحد تروریستی

علیرضا مدنی

نام مستعار:

عضو واحد تروریستی

منوچهر

نام مستعار:

عضو واحد تروریستی

 

1. اعترافات رضا استاد حسین درباره ترور شهید ناصر سالم:

" 4) ترور یک برادر پاسدار: من و علیرضا و منوچهر، من راننده، منوچهر فرمانده عملیات علیرضا هم عقب نشسته بود. یک موتور سوار را از خیابان مطهری تعقیب کردیم، در خیابان آپادانا منوچهر گفت: دادستانی بایست ! موتور سوار ایستاد، منوچهر کارت شناسایی خواست که موتور سوار کارت کمیته را نشان می‌دهد. منوچهر می‌آید کنار و علیرضا به وسیله ژ3 فکر می‌کنم 3 تیر به طرفش شلیک می‌کند. محل حادثه را ترک می‌کنیم، این حادثه یا اواخر مراد بود یا اوایل شهریور  ."

2. اعترافات علیرضا مدنی یکی دیگر از عوامل ترور مزبور:

" حمله به یک برادر پاسدار و ترور وی (ناصر سالم) ... من و رضا و منوچهر بودیم، رضا فرمانده و منوچهر راننده و من آتش کردم ...."

رمز پیروزی و راز بقاء آن

نیروهای جان بر کف نهادهای انقلاب اسلامی تبلور اراده و عزم آهنین امت حزب الله در حمایت از اسلام و خط ولایت فقیه و بازوی توانمند مردم مسلمان برای حفظ و گسترش ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، لذا پیوسته هدف تیر کین ضد انقلابیون بوده و همواره مورد سوء قصد ناجوانمردانه ایادی آنان قرار گرفته اند.

اما با همه این احوال علیرغم تمامی توطئه‌های طرح ریزی شده استکبار جهانی و دسایس به اجرا در آمده توسط مزدوردانشان، مقاومت و ایثار نیروهای پر توان اسلام در جبهه‌های نبرد و سازندگی همچنان افزوده گشت و صفوف آنان همانند بنیان مرصوص استحکام یافت.

چون این نهادها از منبع لایزال توده‌های میلیونی امت حزب الله برآمده بودند و همواره توش و توان خویش را از آنان بر می‌گرفتند و در خط رهبری امام و در جهت تحقق شعارهای اصیل انقلاب اسلامی ره می‌سپردند و شهادت در راه خدا را منتهای آرزوی خود می‌دانستند، این رمز پیروزی انقلاب اسلامی و راز تداوم آن است که دشمنان همواره از درک آن غافل بوده و از فهم آن عاجز خواهند ماند.

Peyrovan20 1

شهید ناصر سالم   

شغل: کارمند دادستانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی   

سن: 23 سال

وضعيت تأهل: متأهل   

محل شهادت: خیابان شهید بهشتی، دلپذیر   

تاريخ شهادت: 1360/6/2

 زندگينامه

برادر ناصر سالم در سال 1337 در جنوب شهر تهران دیده به جهان گشود. دوازده ساله بود که پدرش را از دست داد و با کمک مادر توانست خلأ ناشی از فقدان پدر را در خانواده جبران نماید. او از همان کودکی با همه تلخ کامی ها، کمبودها و نابسامانی‌ها که درد مشترک همه مستضعفان و محرومان است، آشنا گردید و با انگیزه‌های قوی مذهبی به مبارزات سیاسی علیه رژیم خودکامه و وابسته شاه روی آورد و به همراه دوستانش به تشکیل جلسات روشنگرانه " عقیدتی – سیاسی " جهت جذب و جلب جوانان و همسالان خود به اسلام اقدام نمود.

هم زمان با اوج گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام امت، خمینی بت شکن، به تکثیر و پخش اعلامیه‌ها و سخنرانی‌های روح بخش و حرکت آفرین امام و برپایی و شرکت در تظاهرات و راهپیمایی‌ها پرداخت و در یوم الله 22 بهمن در تسخیر کلانتری‌ها و فتح پادگان " جی " نقش به سزایی را ایفا نمود.

پس از پیروزی با همیاری سایر همرزمانش، کمیته‌ای از افراد متهد و منصف به اخلاق و صفات اسلامی در محل تشکیل داد و در سنگر آن به حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آموزش عقیدتی – سیاسی و نظامی برادران مشغول شد. اوائل سال 59 در شورای سرپرستی زندان‌ها به عنوان مددکار در زندان قصر به فعالیت پرداخت چرا که او معتقد بود ارزش‌های جامعه اسلامی و انقلابی باید در زندان‌ها نیز تبلیغ و پیاده شود ؛

لذا با تلاش و پشتکار وصف ناپذیری برای بهبود وضع زندان و زندانیان همت گماشت و با تشکیل کتابخانه و تربیت دادن مسابقات ورزشی و فعالیت‌های هنری و نمایش فیلم‌های انقلابی و گفت و شنود و رسیدگی به درخواست‌های زندانیان و سرکشی به خانواده‌های آنان، سعی نمود تا این قربانیان رژیم منحط شاهنشاهی را اصلاح و به جامعه باز گرداند.

شهید سالم پس از مدتی به کانون اصلاح و تربیت رفت و در جهت ارشاد و بازسازی زندانیان نوجوان آن مرکز، خدمات مؤثری را ارائه داد. آنگاه در دفتر شهید مظلوم و سید بزرگوار مرحوم دکتر بهشتی در دادگستری مشغول کار شد و بعد از آن به تشکیلات نوپای دادستانی سپاه پاسداران راه یافت. با شروع جنگ تحمیلی در دفاع از حریم مقدس اسلام داوطلبانه به جبهه‌های نبرد شتافت و با دشمن متجاوز به مقابله پرداخت.

برادر ناصر از شیفتگان امام و از پیروان جانباز ولایت فقیه و مسلمانی مکتبی و متعهد به اسلام و روحانیت مبارز بود و در جهت تبلیغ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب می‌کوشید و در احیاء سنگر مساجد، تعلیم فرهنگ و معارف اسلامی، حضور در مراسم عبادی – سیاسی و دعای کمیل سعی و مراقبت وار داشت .

شهادتنامه

یک روز ساعت 7 صبح وقتی که برادر ناصر سالم با موتورسیکلت عازم محل کارش بود تحت تعقیب سه تن از منافقین تروریست قرار می‌گیرد. آنان که ملبس به لباس مقدس پاسداری و سوار بر اتومبیل بودند در خیابان دلپذیر به عنوان مأمورین دادستانی وی را متوقف کرده و از او می‌خواهند تا کارت شناسایی اش را ارائه دهد و ناگهان در همین هنگام با شلیک سه گلوله به طرف وی، از منطقه می‌گریزند.

پزشکی قانونی در مورد محل اصابت گلوله‌ها بر پیکر شهید چنین گزارش کرده است:

" ... در معاینه روی سینه و بالای شکم و پستان طرف چپ دو ناحیه سوراخ شده که قطر هر یک یک نیم ساهتی متر است دیده شد که اطراف آن را هاله سوختگی گرفته بود و مربوط به مسیر ورود گلوله بود. در ناحیه پشت طرف راست دو سوراخ بزرگ که ندازه آن تقریباً 5 سانتیمتر بود، دیده شد که محل خروجی گلوله مذکور بود ... "

و به این ترتیب قلبی که کانون مهر و محبت به مستضعفین و قهر و کین نسبت به مستکبرین بود به دست اذناب شیطان بزرگ و سرپنجه‌های منافقین پاره پاره می‌شود و خون سرخ غیور مردی از پاسداران دلاور اسلام بر روی آسفالت گرم خیابان جاری می‌گردد تا در مسیر بقاء و گسترش انقلاب اسلامی بر پهن دشت این میهن خونبار لاله‌های سرخ و عطرآگین دیگری را برویاند و یأس و حرمان را بر دلهای سخت و سیاه دشمنان دون صفت بنشاند.

مزار شهید: بهشت زهرا، قطعه 24، ردیف 91، شماره 13

Peyrovan20


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان