قومیت عرب همواره در خط مقدم جبهه انقلاب قرار داشته است

1bcd0c0e92637c0b1daeda778e09d939 XL

«عجم حیادار» از عشایر شهرستان سوسنگرد و دشت آزادگان، بازنشسته آموزش پرورش است و در حوزه مسائل عشایری و اصلاح ذات البین در استان خوزستان فعالیت می کند.

 

به گزارش هابیلیان به نقل از مؤسسه راهبردی دیده بان؛ حیادار پس از بازدید از نمایشگاه جنایات گروهک تروریستی حرکه النضال گفت: اگر به تاریخ نظام اسلامی توجه کنید بیانگر آنست که قومیت عرب همواره در خط مقدم جبهه انقلاب قرار داشته است. از سوی دیگر خیلی از افراد جنایتکار آمده اند که ادعای دفاع از این قومیت را داشته اند؛ ولی به لطف خدا با آگاهی و بصیرتی که بین مردم وجود داشته است، نتوانسته اند به اهداف پلید خودشان دست یابند.

 

این نمایشگاه به خوبی نشان می دهد که این گروهک های تروریستی و تجزیه طلب با جنایاتی که انجام داده اند نه تنها از قومیت عرب دفاع نکرده اند؛ بلکه بیشترین آسیب را به آنها رسانده اند و در واقع آنها تنها در حال پیاده سازی اهداف استعمار و استکبار هستند. وقتی منابع مالی گروهک ها از سوی سعودی ها تأمین می گردد به خوبی ثابت می شود که این عناصر از جنس مردم نیستند و جز جنایت در حق مردم، عایدی دیگری نداشته اند.

 

وی در ادامه در مورد سرکرده دستگیر شده حرکه النضال افزود: در مورد حبیب أسیود هم باید عرض کنم که این یک امر طبیعی است که هر کس به این مردم ضرر و آسیب برساند و با اقدامات تروریستی خود عده زیادی را به خاک و خون بکشد، باید به اشد مجازات محاکمه شود و به سزای اعمال پلید خود برسد. این امریست که نه تنها در مورد أسیود و حرکة النضال بلکه در مورد سایر سرکردگان گروهک ها مثل منافقین نیز صدق می کند و قومیت خاصی نمی شناسد. به هر حال با توجه به عدالتی که در دستگاه قضایی سراغ داریم، هر مجرمی به نسبت جرمی که مرتکب شده به سزای عملش خواهد رسید و مجازات خواهد شد.

0Q6A9936


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش گفتگو

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

ماهیت فرقه منافقین با اسلام در تضاد است

علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی

منافقین باید تاوان جنایات خود را به اندازه شأن ملت ایران پرداخت کنند

مصاحبه رادیویی دبیرکل بنیاد هابیلیان در سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

ریشه واقعه شاهچراغ به قدرت های استکباری برمی گردد

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان