قدردانی خانواده شهدای ترور از دادستان کل کشور

Ad635

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور) در بیانیه‌ای از دادستان کل کشور در جهت تبیین عالمانه حوادث مهم دهه ۶۰ قدردانی کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

دهه ۶۰ به حق مهم‌ترین دوره تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. دوران شکل گیری و نمو ساختار جمهوری اسلامی، دوره تخریب شخصیت‌ها و بروز افکار انحرافی، دوران ظهور گروهک‌های تروریستی و عملیات‌های گسترده ترور هزاران تن از شهروندان و مقامات جمهوری اسلامی، دوره هشت سال جنگ تحمیلی، دوران مبارزه با تروریسم و دوران رحلت بنیانگذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی (رض).

رهبر معظم انقلاب نیز با درک صحیح اهمیت آن برهه زمانی در ضمن فرمایشاتی فرمودند: «دهه ۶۰، یک دهه مظلوم است؛ دهه تعیین کننده در سرنوشت ایران و ایرانی، دهه فوق العاده مهم و حساس و در عین حال ناشناخته و اخیراً بوسیله برخی از بلندگو‌ها و صاحبان بلندگو‌ها مورد تهاجم؛ دهه ۶۰ را مورد تهاجم قرار می‌دهند. دهه۶۰، دهه آزمون‌های بزرگ و دهه پیروزی‌های بزرگ است. دهه۶۰، دهه خشن‌ترین ترین تروریسم در کشور است. در طول چندسال، هزاران نفر از آحاد مردم، از مسئولین، از قشر‌های مختلف به وسیله تروریست‌ها به شهادت رسیدند؛ در دهه ۶۰، ملت ایران و جوان‌های ما آنچنان محکم ایستادند که برهمه این‌ها پیروز شدند. این خیلی مسئله مهمی است. من توصیه می‌کنم به کسانی که اهل فکرند، اهل تامل‌اند و راجع به دهه۶۰ قضاوت می‌کنند، جای شهید و جلاد عوض نشود! در دهه ۶۰ ملت ایران مظلوم واقع شد؛ توسط برخی از صاحبان بلندگو‌ها مورد تهاجم قرار گرفته است».

بر همین اساس بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) در چارچوب رسالت ذاتی خود در تبیین پرونده تروریسم در کشور و مظلومیت ایران اسلامی و انقلاب عزیز، سخنان رهبری معظم را سرلوحه خود قرار داد و اقدام به تأسیس " دبیرخانه بازخوانی دهه ۶۰ " نمود.

به مدد الهی نقطه آغازین و رسمی این حرکت در روز ۱۷ بهمن ماه سال جاری در تهران رقم خورد و دبیرخانه این ستاد با حضور دبیرکل بنیاد هابیلیان و حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان محترم و فهیم کل کشور شروع به کار کرد.

سخنان روشن، مهم و از دل برخاسته حجت الاسلام و المسلمین منتظری که حوادث مهم دهه ۶۰ را عالمانه و شجاعانه در نشست مذکور تبیین کردند؛ می‌توان بخشی مهم از طرح تبیین حقایق، برای دفاع از این دهه مظلوم و عوض نشدن جای شهید و جلاد برشمرد.

دبیرخانه بازخوانی دهه ۶۰ به نمایندگی از خانواده بزرگ ۱۷۰۰۰ شهید مظلوم ترور بر خود فرض می‌دارد مراتب قدردانی و سپاس خانواده معزز شهدا را از دادستان محترم کل کشور اعلام داشته، و دست تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی را برای همکاری با این دبیرخانه مردمی بفشارد.

بی تردید همدلی، همکاری و مساعدت نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی با این دبیرخانه، ضمن عنایت خاص حضرت ولیعصر (عج) می‌تواند اقدامات ارزنده‌ای را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای مظلوم ترور کشور و نیز تبیین و بازگویی واقعیات رخدادهایِ خشنِ تروریست‌های منفور در این دهه را برای مردم عزیز و نسل جوان کشور رقم زده و موجبات رضایت خداوند منان و، ولی امر مسلمین را محقق سازد. ان شاالله

و السلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

دبیرخانه بازخوانی دهه ۶۰

خانواده شهدای ترور کشور


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان