فارین پالیسی ادعای منافقین را مضحک خواند

Rajavi Nuclear Fake 1به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان به نقل از فارس، یک پایگاه آمریکایی در گزارشی درباره ادعای گروهک تروریستی منافقین درباره برنامه هسته‌‎ای ایران و تاسیسات مخفی غنی‌سازی در لویزان، این ادعا را «مضحک و یاوه‌گویی» خواند.

به گزارش بولتن نیوز، یک پایگاه آمریکایی ادعای اخیر تروریست‌های منافقین درباره برنامه هسته‌ای ایران را ادعایی مضحک و با هدف به شکست کشاندن مذاکرات هسته‌ای این کشور و گروه 1+5 خواند.

گروهک تروریستی منافقین چندی پیش و در بحبوحه مذاکرات هسته‌ای مدعی شده بود که مدارکی را از فعالیت فوق سری هسته‌ای ایران که موازی با برنامه‌های هسته‌ای واقعی این کشور است، در اختیار دارد.

در گزارش فارین‌پالیسی درباره گروهک تروریستی منافقین آمده است: «بدنام‌ترین گروه مخالف ایران، عاشق گول زدن و فریفتن مقامات آمریکایی ساده‌لوح و خبرنگاران درباره کارخانه ساخت بمب در تهران است».

فارین پالیسی با اشاره به موضعگیری وزارت خارجه آمریکا که در واکنش به ادعای گروهک تروریستی منافقین اعلام کرده بود که «ما اطلاعاتی نداریم که این گزارش را تایید کند»، ادعای اعضای این گروهک را «چرند و مضحک» خواند.

فارین پالیسی نوشت: « مجاهدین خلق بدنام‌ترین گروه مخالف ایران که عاشق گول زدن و فریفتن مقامات آمریکایی ساده‌لوح و خبرنگاران درباره کارخانه ساخت بمب در تهران هستند،‌این بار از افشای یک مرکز مخفی غنی‌سازی خبر داد. این اولین بار نیست که این گروه ادعاهایی درباره برنامه هسته‌ای ایران مطرح کرده است».

13931206000812 Photoaدر این گزارش آمده است؛ «آنها اغلب داستان را کلا اشتباه تعبیر و تفسیر می‌کنند. این گروه سایت جدید مخفی را «لویزان-3» نام گذاشت اما به دلایلی اصلا حرفی از «لویزان-2» نمی‌زند. دلایل بسیاری وجود دارد که اتهامات و ادعای اخیر منافقین را تلاشی سیاسی برای از رده خارج کردن توافق هسته‌ای یاران دانست».

در این گزارش با رد جزئیات ادعاهای گروهک تروریستی درباره لویزان هم نوشت: «جزئیات منتشرشده فقط سخنان بی معنی و یاوه گویی است».


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان