غرب به دنبال جبران خوش‌خدمتی تروریست‌ها

1396060716

حمایت اروپایی‌ها و به طور مشخص آلمان از سرکرده گروهک تروریستی تندر یعنی جمشید شارمهد همه چیز را روشن می‌کند؛ آن‌ها خود محور اقدام‌های ضد حقوق‌بشری شده‌اند زیرا از گروهک‌های تروریستی مثل تندر حمایت می‌کنند.

به گزارش هابیلیان به نقل از قدس آنلاین، گروهک تندر یکی از ۳۵ گروه مسلح تباهکاری است که در ایران جنایت‌های تروریستی انجام داده است؛ جنایت‌هایی که مجموع قربانیان آن به ۱۷ هزار شهید می‌رسد.


من معتقدم گروهک‌های تروریستی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از تنوع زیادی برخوردار بوده‌اند، یعنی بعضی از مناطق اروپا محل رد و بدل‌های مالی گروهک‌هاست و بعضی دیگر از کشورهای اروپایی محل استقرار سران گروهک‌های تروریستی است.


در حقیقت سران گروهک‌های تروریستی که به صورت رسمی جنایت انجام می‌دهند در کشورهای اروپایی مستقر هستند. حضور جمشید شارمهد در آلمان سند این سخنان است. گروهک‌های تروریستی در آلمان فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای به صورت تبلیغاتی و تشکیلاتی دارند.


در طول ۴۳ سال گذشته روزی وجود نداشته است که جنایات تروریستی و یا اقدام برای آن صورت نگرفته باشد و هر روز یکی از مهره‌های کشورهای غربی که در قالب یک عنوان تروریستی در ایران فعالیت می‌کنند، در کشورمان دست به جنایت زده‌اند. با این اوصاف باید گفت تروریسم یکی از ابزارهای پیش‌برنده سیاست خارجی کشورهای غربی به ویژه آمریکا محسوب می‌شود و اگر حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی نبود، در غرب آسیا این میزان قربانی ترور وجود نداشت.  رای اینکه مسئله روشن‌تر شود می‌گویم؛ یک نمونه از گروهک‌های تروریستی که مورد حمایت غرب قرار دارند منافقین هستند که بیش از ۴۱ سال است در فرانسه دفتر رسمی دارند. منافقین از طریق فرانسه، فعالیت‌های خود را در سراسر ایران تزریق می‌کنند.


درباره حمایت‌های غربی‌ها از گروهک منافقین همین بس که وزارت خارجه انگلستان اسنادی منتشر کرده که بر مبنای آن گروهک منافقین دارای تخلفات فاحش مالی در جمع‌آوری پول و پول‌شویی است و به صراحت در این اسناد آمده سیستم‌های امنیتی انگلستان کاملاً در جریان رد و بدل‌های پول کثیف و نامشروع برای حمایت از تروریست‌ها قرار داشته است.


این مسئله بر کسی پوشیده نیست که شبکه وسیعی از حمایت‌های مالی، تبلیغاتی و اطلاعاتی غرب از گروهک‌های تروریستی علیه ایران شکل گرفته و این موضوع در سندهای متنوع از طرف خود کشورهای اروپایی منتشر شده و این اسناد در قالب کتاب جمع‌آوری شده است. هزینه‌ای هم که غربی‌ها برای حضور این تروریست‌ها می‌پردازند کم نیست. مثلاً روزنامه نیویورک‌ تایمز آمریکا به تازگی در یادداشتی به قلم اندرو هیگینز، پناهندگی ‌دادن دولت آلبانی به گروهک تروریستی منافقین را سبب قرار گرفتن این کشور در کانون نبردهای ژئوپلتیک و علت حمله سایبری سال ۲۰۲۱ معرفی کرده است.


در جمع‌بندی این مطلب این گونه می‌توان گفت که قدرت اطلاعاتی کشور در دستگیری سرکردگان گروهک‌های تروریستی ضرب شستی به بدخواهان نظام بود.


توان اطلاعاتی بسیار فراگیر جمهوری اسلامی ایران توانست بعضی از سران گروهک‌های جنایتکار از جمله شارمهد سرکرده گروهک تندر را دستگیر و بازداشت کند. یکی از جنایت‌های او و گروهک وابسته به او بمب‌گذاری در حسینیه رهپویان وصال شیراز و قتل مردم عادی بود که سبب شهادت ۱۳ نفر شد. چنین فردی چون منافع غرب را تأمین می‌کند مورد حمایت آن‌ها قراردارد.

 


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش گفتگو

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

ماهیت فرقه منافقین با اسلام در تضاد است

علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی

منافقین باید تاوان جنایات خود را به اندازه شأن ملت ایران پرداخت کنند

محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

دادگاه گروهک تروریستی منافقین مستند و مستدل است

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان