ظهور تکفیری‌ها سناریوی غرب برای توقف گسترش اسلام بود

Salami

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه به دنبال پی‌ریزی مدل و الگوی تمدن اسلامی در جهان هستیم، گفت: در جنگ اقتصادی با ایران تمام قدرت‌های سیاسی با هم متحد شدند تا ما را در انزوا قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از فارس، سرتیپ حسین سلامی در نشست با معاونان علمی و پژوهشی و فناوری سپاه در خرم‌آباد اظهار داشت: امروز دشمن در عرصه اقتصادی به جنگ ما آمده و در این جنگ تلاش می‌کنند تا ما در راستای نقشه‌های آنها عمل کنیم و نظر و دیدگاه‌های سیاسی خود را بر ما تحمیل کنند.

وی گفت: امروز تمام قدرت‌های سیاسی به دنبال این هستند که جوانان ما را به ابتذال بکشانند و بی‌هویتی جوانان غربی را به عنوان الگو به جوانان ما معرفی کنند و در این راه با استفاده از صدها شبکه ماهواره‌ای، ارزش‌های ما را مورد هدف قرار داده و دنبال سست کردن و ایجاد تردید در باورهای دینی جوانان ما هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: در این مسیر دو راه بیشتر فرا روی ملت قرار ندارد یا باید تسلیم اراده قدرت‌های بزرگ شده و با نقشه‌های سیاسی آنها همراهی کرد و یا باید به اندازه‌ای قوی بود که در مقابل آنها جنگید و موفق زندگی کرد. وی با بیان اینکه باید برای تمدن‌سازی قدرتمند عمل کرد گفت: اسلام در حال تغییر سیمای ژئوپلیتیک جهان و مناسبات جهانی است.

سلامی گفت: دشمن برای جلوگیری از تمدن اسلامی تلاش می‌‌کند زیرا که می‌داند اگر این مدل موفق شود قابلیت تکثیر پیدا کرده و شعاع نفوذ آن در وسعت جغرافیایی گسترده می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: امروز شاهد فروپاشی اخلاقی غرب و اروپا هستیم و خود آنها اعتراف می‌‌کنند که جامعه غربی به دلیل غرق شدن در ابتذال در حال نابودی است.

سلامی گفت: در این نظام جهانی، ضعیف بودن مصادف با نابودی است از این رو نیاز به توانی داریم که از اراده دشمن عبور کنیم و امروز این موضوعات نیاز اساسی ما هستند.

وی اظهار داشت: پس از انقلاب، اسلام در غرب با سرعت شگفت‌انگیزی گسترش یافت و سالانه 50 هزار نفر انگلیسی مسلمان می‌شوند و نام مبارک رسول خدا، فاطمه و اسما فراوان‌ترین نامی است که برای خود و فرزندانشان انتخاب می‌‌کنند. وی گفت: ظهور تکفیری‌ها سناریوی غرب برای ایجاد نفرت از اسلام و جلوگیری از گسترش این دین در جهان بود.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان