شهید داوود عمریه

منافقين زمان ، تاب تحمل حضورش را در وادي محبت و معرفت نياوردند و بارها او را تهديد به كشتن كردند اما داود همچنان با عزمي راسخ و عقيده اي استوار دست از فعاليت هاي خود بر نداشت و هر چند بيشتر اوقات لباس مبدل مي پوشيد اما مي دانست كه تحت نظر است

Davood

تاریخ شهادت: 5/7/1360

محل شهادت: تهران-خیابان شکوفه

در سال 1327 در سه راه ژاله ي قديم و ميدان شهداي امروز متولد شد . مادري دلسوز و متدين داشت كه هيچ گاه فرزندش را بدون وضو شير نمي داد .

داوود تحصيلات ابتدايي و راهنمايي را با موفقيت به اتمام رساند و بعد از چند سال در نيروي هوايي تهران مشغول به كار شد .

او پيوسته خدا را ناظر بر اعمال خود مي دانست و بسيار به اين مهم تاكيد مي ورزيد . خويشتن دار بود ، صبور و پر حوصله . با سعه صدر رفتار مي كرد . بيشتر شنونده بود تا گوينده . به نظم و انضباط بسيار اهميت مي داد . از غيبت و دروغ به شدت پرهيز مي كرد و نسبت به حلال و حرام بي نهايت حساس بود و تا جايي كه مي توانست به ديگران كمك مي كرد . داود با اين خصوصيات اخلاقي بسيار مورد توجه ديگران قرار مي گرفت و جايگاهي ويژه در دل اطرافيان خود داشت .

در 22 سالگي زندگي مشترك را در فضايي آكنده از مهر و صفا ، ساده اما صادقانه آغاز نمود . او عاشق ساده زيستن بود و از تجمّل بيزار . 4 فرزند حاصل اين پيوند كه رونق گلستان مصفاي زندگيشان گرديد و آرزويش اينكه فرزندانش در راه قرآن و اسلام گام بردارند و پيروان راستين دين مبين اسلام باشند .

اعتقاداتي عميق و ريشه دار داشت و نسبت به انجام واجبات و ترك محرمات بسيار مقيد بود . قبل از انقلاب زماني كه امام خميني (ره) فرمودند كار كردن براي شاه و ارتش حرام است از كار استعفا داد . شيفته ي امام بود و ارادتش به آن بزرگوار خالصانه و عاشقانه بود در آستانه ي پيروزي انقلاب در تظاهرات و راه پيمايي ها عليه رژيم شاه حضوري پر شور داشت و در توزيع اعلاميه ها و نوارهاي سخنراني روشنگرانه امام (ره) فعالانه شركت مي جست .

با شروع جنگ تحميلي چندين بار داوطلبانه براي دفاع از مرز و بوم و آيين ناب محمدي (ص) به جبهه هاي حق عليه باطل شتافت .

منافقين زمان ، تاب تحمل حضورش را در وادي محبت و معرفت نياوردند و بارها او را تهديد به كشتن كردند اما داود همچنان با عزمي راسخ و عقيده اي استوار دست از فعاليت هاي خود بر نداشت و هر چند بيشتر اوقات لباس مبدل مي پوشيد اما مي دانست كه تحت نظر است منافقين سرانجام طي نقشه اي از پيش تعيين شده او را در مغازه ي پدرش به شهادت رساندند و گلوله اي را به قلبش نشانه گرفتن و گلوله ي ديگر در سينه اش جاي گرفت ، سينه اي كه لبريز از عشق به خدا بود و سرشار از كلام گهربار نهج البلاغه . رفت تا با شهادتش در گوش خفتگان خاكي بيداري را فرياد كند .


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان