شهدای بومی تومار گروهک‌های ضدانقلاب در کردستان را در هم پیچیدند

Tofighi

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تومار گروهک های ضد انقلاب همچون کومله و دمکرات و منافقین در کردستان توسط شهدای بومی این استان برای همیشه در هم پیچیده شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) و به‌نقل از ایرنا، سردار حسین دقیقی چهارشنبه شب در آیین گرامیداشت و شب خاطره شهید حاج محمدسعید توفیقی از شهدای ترور در کردستان اظهار کرد: امنیت امروز کردستان مدیون شهدایی همچون شهید توفیقی است و ما باید ارزش های این شهدای گرانقدر را در میان مردم ترویج و به نسل های بعدی انتقال دهیم.

وی افزود: ما در سال های اولیه پیروزی انقلاب در استان کردستان به عنوان فرمانده سپاه عمل نمی کردیم بلکه کار ما در آن زمان حمایت از مردم محلی در کنار نیروهای بومی برای ایجاد امنیت و آرامش در این استان بود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: کردستان پس از انقلاب اولین حلقه توطئه صهیونیسم علیه انقلاب بود و امروز تجربه مبارزه با استکبار و صهیونیسم در کردستان است که در لبنان، سوریه و عراق به کار گرفته شده و زمینه نابودی و شکست دشمنان را فراهم آورده است.

سردار دقیقی با اشاره به تداوم توطئه های دشمنان در این منطقه و خارج از مرزها ادامه داد: امروز توطئه های دشمنان به خارج از مرزهای کشور و به کشورهایی همچون عراق و سوریه کشیده شده و تداوم دارد.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا کُردهای عراقی فکر می کنند که اسراییل مدافع قوم کُرد است و برای حمایت از آنان در منطقه حضور یافته، یادآور شد: قطعا اینگونه نیست و اسراییل در راستای دامن زدن به اختلافات داخلی و ایجاد ناامنی امروز مدافع قوم کرد در عراق شده است.

وی اضافه کرد: اگر رشادت های مردم این منطقه نبود، بلایی که امروز در شمال عراق بر سر مردم این کشور آمده است در همان سال های اول انقلاب بر سر مردم کردستان می آمد اما با هوشیاری مردم در این منطقه، دشمنان راه به جایی نبردند.

Tofighii

وی گفت: امام خمینی(ره) در یکی از فرمایشات خود از محرم با عنوان ماه پیروزی خون بر شمشیر یاد کردند که به عنوان یک تئوری و استراتژیک در ایران جواب داد و پیروزی های ما در هشت سال جنگ تحمیلی، سوریه و عراق مرهون این استراتژی است و جوانان ما با تکیه بر این استراتژی امام، پیروزی های بزرگی را بدست می آورند.

این فرمانده ارشد نظامی تاکید کرد: امروز بیشترین ذخائر نفت جهان در منطقه خاورمیانه و در اختیار کشورهای مسلمان است چرا نباید با اتحاد و همدلی به دور از نفاق تلاش کنیم تا از این نعمت خداوندی برای بهره مندی مردم استفاده شود.

رئیس حوزه هنری کردستان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید محسن حججی اظهار کرد: یاد کردن از شهدای ایران آن هم شهدای کردستان یکی از نیازها و وظایف اصلی متولیان فرهنگی است که در کنار زنده نگهداشتن نام و خاطر آنان نیازهای حوزه الگوسازی نسل امروز را برطرف کرد.

امین مرادی افزود: شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد در کردستان در شرایطی به دفاع از اسلام و انقلاب به پا خواستند که این دیار از دو جبهه گروهک‌های ضد انقلاب و ارتش بعث عراق مورد تهاجم قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان در این استان با رشادتی مثال‌زدنی هم استان را از وجود ضد انقلاب پاک کردند و هم در جبهه مبارزه با رژیم بعث عراق جانفشانی کردند، گفت: اگر جانفشانی و رشادت‌های شهدای مهاجر و انصار نبود امروز شاهد امنیت در کشور نبودیم

رئیس حوزه هنری کردستان در ادامه با اشاره به ویژگی های شهید توفیقی از شهدای ترور کردستان تاکید کرد: این شهید والامقام دستی بر آتش هنر داشتند و قبل از ورود به سازمان پیشمرگان مسلمان کرد یک هنرمند نقاش بود و آثاری از ایشان به یادگار مانده است.

وی ادامه داد: با همین روحیه هنرمندانه و عاشقانه بود که اسلحه بر دوش گرفت و برای نهادینه کردن امنیت پایدار در این استان از جان خود مایه گذاشت و افتخاری برای مردم کردستان شد.

مرادی با بیان اینکه کردستان به تعبیر رهبر معظم انقلاب سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، اظهار کرد: کردستان به راستی سرزمین مجاهدت‌های خاموش است تبعیری که برای همیشه مانند لوحی زرینی بر تارک این استان خواهد درخشید.

در ادامه این آیین تعدادی از همسنگران و دوستان شهید توفیقی به بیان خاطراتی از آن شهید بزرگوار پرداختند سپس مستندی از زندگی این شهید والامقام که توسط حوزه هنری کردستان آماده شده بود، پخش شد.

در استان کردستان 300 شهید بدست کوردلان منافق و ضد انقلاب ترور شده اند.

حاج محمدسعید توفیقی در هفتم مهرماه 1368 مصادف با 28 صفر 1410 هجری قمری پس از بازگشت از محل کار توسط گروهک های ضد انقلاب جلوی منزل خود در خیابان کشاورز سنندج ترور شد و به فیض شهادت نایل آمد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان