شارلاتان‌هایی که نان از رنج مردم ایران می‌خورند!

Hasheminejhad Dabirkol

حادثه غم‌انگیز آتش سوزی در ساختمان پلاسکو که باعث تألم و رنج خاطر تمام مردم گردیده است و صحنه‌ای دیگر از رشادت و فداکاری ایرانیان و این‌بار توسط آتش‌نشانان شجاع و ازخودگذشته را به نمایش گذاشت، بی‌شک یکی از آن رویدادهایی است که قلب هر انسانی را در هر گوشه از جهان می‌فشارد و آنچنان که شاهد بودیم حداقل حس همدردی را در میان بسیاری از انسان‌های شریف در خارج از ایران برانگیخت.

در این میان اما برخی از کسانی که بویی از انسانیت نبرده و قرائن حاکیست که از این واقعه اسفناک خوشحالند، با تزویر و دورویی مبادرت به صدور پیغام و بیانیه‌هایی نموده‌اند که انسان از این همه رذالت متحیر می‌شود.

از جمله این افراد عده‌ای از اعضای گروهک‌های تروریستی و از جمله سرکرده گروهک تروریستی منافقین است که بی‌شرمانه درصدد بهره‌برداری سیاسی از این حادثه و شعارپراکنی علیه نظام جمهوری اسلامی برآمده است.

 علاوه بر این‌که اصل این موضع‌گیری نشانگر آن است که توجه آنان به این واقعه اساساً غیرانسانی و در راستای مطامع نامشروع سیاسی است. کارنامه این جنایتکاران نیز مشحون از قتل و سوزاندن سربازان و نیروهای خدوم و زحمتکش و از جمله آتش‌نشانان، محیط‌بانان، نگهبانان اماکن اقتصادی و... به فجیع‌ترین شکل ممکن است و از این حیث انسان در برابر این همه رذالت و بی‌شرمی مبهوت می‌ماند!

این دقیقاً اتفاقی است که هر روزه به بهانه دفاع از حقوق‌بشر در ایران روی می دهد و عده‌ای با اغراض زشت و بر اساس منافع دار و دسته‌های جنایتکارشان، راوی پرونده حقوق‌بشر در ایران می شوند. اینجاست که انسان به اوج مظلومیت مردم ایران و عمق دنائت و زشتخویی دشمنانش پی می‌برد.

 

 


دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29