حضور بنیاد هابیلیان در سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

157372024403981200

سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان و بیش از ۳۵۰ نفر از نخبگان و شخصیت‌های تقریبی از ۹۳ کشور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان و آیت‌الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی  تقریب مذاهب اسلامی در سالن اجلاس سران صبح امروز آغاز شد. محور اصلی این کنفرانس «وحدت امت در دفاع از مسجد الاقصی» است و برنامه‌ها و کمیسیون‌های کنفرانس عمدتا حول این محور خواهند بود.

بنا براعلام دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی این اجلاس امسال شاهد حضور نمایندگان زیادی از کشورهای مختلف جهان است که بیشتر آنان را چهره‌های جوان و افرادی تشکیل می‌دهند که برای نخستین بار به این اجلاس آمده‌اند.

آیت‌الله محسن اراکی معتقد است: برپایی این کنفرانس در شرایط سخت تحریم جبهه استکبار امری بسیار ارزشمند است و ما در این کنفرانس اثبات خواهیم کرد که این تحریم‌ها بی‌اثر است و هیچ گاه نتوانسته جمهوری اسلامی ایران را به انزوا بکشاند.

امسال بیش از۶۰ مقاله مرتبط با فراخوان به دست کمیته ارزیابی کنفرانس رسیده است که این مقالات با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشریات علمی و  پژوهشی چاپ خواهد شد.

روز شمار هفته وحدت از جمله مهمترین ویژگی‌های سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی است که از روز شنبه آغاز شده است و هر روز برنامه‌های خاص خود را دارد.

۱۶ نشست تخصصی در کنفرانس وحدت امسال برگزار می‌شود که ویژگی شاخص کمیسیون‌های امسال توجه ویژه به جوانان به خصوص جوانان حوزه مقاومت و پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب است.

گفتنی است یکی از این نشست‌های تخصصی با موضوع «فلسطین، مسجد الاقصی و تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی و آمریکا» به همت بنیاد هابیلیان و اتحادیۀ بین‌المللی تقریب‌نهاد خانوادۀ قربانیان ترور عصر پنجشنبه 23 آبان از ساعت 15 الی 17 در محل هتل آزادی تهران برگزار خواهد شد.

قدردانی از پنج شخصیت تقریبی، رونمایی از بافت فرش مقاومت، رونمایی از ۱۰ اثر برگزیده تقریبی و ارائه دستاوردهای تقریبی در قالب نمایشگاه‌ها و غرفه‌های مختلف در حاشیه کنفرانس از دیگر برنامه‌های امسال است.

دیدار میهانان خارجی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور و شرکت در نماز جمعه تهران، حضور میهمانان خارجی در مرقد مطهر امام خمینی(ره)، برگزاری جلسات و نشست‌های هم‌اندیشی و برپایی نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌های این دوره کنفرانس وحدت اسلامی و میهمانان شرکت کننده در آن است.

 


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان