سود رفتارهای جریان تکفیری را اسرائیل و آمریکا می‌برند

Larijani2رییس‌مجلس شورای‌اسلامی در جریان سفر به پاکستان اعلام کرد: هرجایی که آمریکایی‌ها آن را  اشغال کردند مانند افغانستان، عراق، سوریه، بعد آن یک جریان تروریستی آن‌جا به‌وجود آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای‌اسلامی که به منظور انجام دیدارهای دوجانبه از صبح روز پنج شنبه به پاکستان سفر کرده است جمعه 14 آذرماه در نشست خبری این کشور حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سود رفتارهای جریان تکفیری را اسرائیل و آمریکا می‌برند

دکتر علی لاریجانی در مورد مسائل دنیای اسلام و بروز مساله داعش در منطقه گفت: نظر ایران در این خصوص روشن است کما این که ما همواره تاکید کرده‌ایم این‌گونه جریان‌های تروریستی با هر عنوان و اسم جز تخریب وحدت دنیای اسلامی کاری نخواهند کرد.

وی ادامه داد: مسلمانان از هر فرقه، خدا، قبله، کتاب آسمانی و پیامبر واحدی دارند و این دست از مسائل وحدت بخش است و اصل این موضوع که گروهی از خواب بیدار می‌شوند و بقیه را کافر تلقی می‌کند جریانی ناصحیح است که بدون شک با کمک کشورهای دیگر به وجود آمده است.

رییس قوه مقننه کشورمان هم چنین تصریح کرد: متن اسلام محبت و هم‌گرایی است. همه فرق اسلامی در این نکات مشترک هستند و در فروعات هم مشترکات زیادی دارند و باقی مسائل، دست ساز است و بیشترین سودش را هم آمریکا و اسرائیل می‌برند؛ لذا ما مخالف جریان های تکفیری و تندرو هستیم و آن‌ها را برای منافع اسلامی مضر می‌دانیم.

ایران با تروریست منطقه در مواجهه و برخورد است

رییس مجلس شورای‌اسلامی در پاسخ به سوالی از جانب روزنامه دی‌نیوز مبنی بر این‌که ایران و عربستان پشت تروریست موجود در پاکستان هستند، گفت: این موضوع تازه به شما نازل شده ما در گذشته این را نشنیده‌ایم چون همه می‌دانند ما با جریان‌های تروریستی در منطقه  درگیر و مواجه هستیم.

وی ادامه داد: بسیاری از صاحب‌نظران و دانشمندان توسط تروریست‌ها از بین رفتند همین چند سال اخیر چند تن از دانشمندان ما ترور شدند و فکر می کنم دقیق‌تر باید به مسایل منطقه توجه شود.

دکتر لاریجانی تصریح کرد: اگر صحنه منطقه را نگاه کنید می‌بینید هرجایی که آمریکایی‌ها آن را  اشغال کردند مثل افغانستان، عراق، سوریه بعد آن یک جریان تروریستی در آن‌جا به‌وجود آمد.

وی تاکید کرد: البته ممکن است برخی از کشورها در منطقه نیز اشتباهات تاکتیکی داشته باشند اما این عواقب بدی را به وجود آورده است. یعنی آمریکایی‌ها اشغال می‌کنند و مشکلاتی را به وجود می‌آورند و بعد می‌روند و آن کشور می‌ماند با مشکلاتش.


مطالب پربازدید سایت

Error: No articles to display

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان