سوئد پناهگاهی برای تروریست‌ها + سند

170134299

در آرشیو وزارت دادگستری آمریکا سندی وجود دارد که نشان می‌دهد، سوئد از چند دهه پیش به پناهگاهی برای افراد و گروه‌های تروریستی تبدیل شده است.

براساس اسناد موجود در آرشیو وزارت دادگستری آمریکا، حمایت و پناه دادن سوئد به تروریست‌ها مربوط به سال‌های اخیر نبوده و این کشور از دهه‌های پیش به بهشتی برای تروریست‌ها تبدیل شده است. دولت سوئد علاوه بر حمایت و آموزش گروه‌های تروریستی ضد ایرانی، مانند منافقین و جنبش الاحوازیه، میزبان تروریست‌ها از کشورهای دیگر نیز هست.

هفته گذشته «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه اعلام کرد سوئد و فنلاند باید ۱۳۰ تروریستی که به آنها اعلام کرده‌ایم را به ترکیه تحویل دهند؛ ما شاهد تظاهرات گروه تروریستی پ‌ک‌ک در خیابان‌های سوئد هستیم که پیشتر در این باره هشدار داده بودیم اما متاسفانه این تظاهرات متوقف نشدند.


170134287

در سند موجود در وزارت دادگستری آمریکا که در سال ۱۹۷۹ (۱۳۵۷) منتشر شده، آمده است:

حاشیه‌نویسی
به نظر می‌رسد سوئد اقدام به جذب پناهندگان تروریست می‌کند و این کشور باید بداند که نمی‌تواند خود را در مقابل فعالیت‌های تروریستی مصون بداند. این موضوع، فعالیت‌های پلیس سوئد و قانونگذاران سوئدی که برای کنترل تروریسم فعالیت می‌کنند را مورد بحث قرار می‌دهد.

چکیده
حضور بسیاری از پناهندگان سیاسی در سوئد، این کشور را به مکانی جذاب برای تروریست‌ها تبدیل کرده است. همکاری پلیس بین‌المللی با هدف پیشگیری و کنترل فعالیت‌های تروریستی [در این کشور] افزایش یافته و پلیس به دستگاه‌های تشخیص بمب مانند تجهیزات پرتو ایکس، تجهیزات کنترل از راه دور و دوربین‌های الکترونیکی مجهز شده است.

یک قانون ضد تروریستی جدید توسط سوئد تصویب شده است که پلیس مهاجرت را به منابع لازم برای کنترل افرادی که به سوئد می‌آیند تجهیز می‌کند. این قانون مشخص می‌کند افراد متعلق به گروه‌های خاصی مانند «ارتش سرخ ژاپن» یا گروه «سپتامبر سیاه» اجازه ورود به کشور را نخواهند داد.
چند اقدام مشخص شده که حمله تروریستی به مدیران تجاری یا مقام‌های کشور را دشوارتر می‌کند. از این افراد خواسته شده برنامه مشخص فعالیت روزانه خود را تغییر دهند؛ در طول روز به طور مکرر با خانواده خود در تماس باشند و مراقب ارائه اطلاعات با خانواده خود باشند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان