مردم هیچ‌گاه شهدای ترور را فراموش نخواهند کرد

Hamayesh11

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: منافقین در این کشور به قدری پرونده سیاه از خود باقی گذاشته‌اند که اگر آب دریا را نیز برای شستن آنها بیاورند، چهره سیاهشان سفید نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، «حجت‌الاسلام سید رضا تقوی»، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در گفت‌وگو با دفاع پرس، در واکنش به اقدامات برخی جریانات که در پی تطهیر چهره منافقین در کشور هستند، اظهار داشت: منافقین در این کشور به قدری پرونده سیاه از خود باقی گذاشته‌اند که اگر آب دریاها را نیز برای شستن آنها بیاورند چهره سیاه آنها سفید نخواهد شد.

وی ادامه داد: مستکبران دنیا برای رسیدن به اهداف و آمال خود، در ایران از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند؛ لذا همواره در پی عواملی هستند که با آنها بتوانند نظم درونی کشورمان را برهم بریزند؛ ولی حافظه تاریخی مردم ما بسیار خوب است و اینطور نیست که برخی عوامل نفوذی غرب با شکل‌های مختلف بتوانند روی جنایت‌های منافقین سرپوش بگذارند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: تلاش دشمن، عامل داخلی و خارجی نمی‌شناسد و امروز دشمنان با به‌کارگیری نیروهای داخلی خود در پی اصلاح چهره‌های منفور تاریخ در کشورمان هستند.

حجت‌الاسلام تقوی خاطرنشان کرد: منافقین باید بدانند مردم هیچ‌گاه شهدای ترور که به دست منافقین از میان ما رفته‌اند را فراموش نخواهند کرد؛ چرا که این گروهک، رعب‌انگیزترین جنایات را همچون گروهک‌های تکفیری امروزی در حق مردم انجام داده‌اند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان