ترور دانشمندان ایرانی نشانه عجز صهیونیسم و آمریكا است

دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی كه تاكنون دسیسه و توطئه های آنان برای ممانعت از پیشرفت های همه جانبه ایران اسلامی به نتیجه نرسیده است، عاجزانه و ذلیلانه به سمت ترور اندیشمندان ایرانی روی آورده اند

Hamroni

یكی از مسوولان موسسه الغدیر شیعیان فرانسه گفت: ترور دانشمندان هسته ای ایران، ناشی از ضعف و درماندگی صهیونیست ها با دستور آمریكا در برابر پیشرفت های علمی و افتخارآفرینی روزافزون جمهوری اسلامی است.

' عمادالدین حمرونی' روز سه شنبه همزمان با ایام الله دهه مبارك فجر در مصاحبه اختصاصی با ایرنا افزود: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی كه تاكنون دسیسه و توطئه های آنان برای ممانعت از پیشرفت های همه جانبه ایران اسلامی به نتیجه نرسیده است، عاجزانه و ذلیلانه به سمت ترور اندیشمندان ایرانی روی آورده اند.

وی هرگونه دست داشتن صهیونیست ها و آمریكایی ها در ماجرای ترور محققان و اندیشمندان ایرانی را برخلاف قوانین و كنوانسیون های بین المللی دانست و آنرا محكوم كرد.

وی با بیان اینكه آمریكا و صهیونیست ها بایستی از ترور دانشمندان ایرانی كه در مسیر فعالیت های هسته ای صلح آمیز فعالیت دارند، شرمگین و روسیاه باشند، خاطرنشان ساخت: ترور دانشمندان ایرانی یك مدال و سند افتخار دیگری بر برگ های زرین و درخشان جمهوری اسلامی است.

حمرونی با بیان اینكه محدودیت ها ، تنگناها و تحریم های اعمالی همه جانبه غرب تاكنون علیه جمهوری اسلامی بی تاثیر بوده است، افزود: جمهوری اسلامی علاوه بركسب موفقیت در تمامی عرصه های داخلی، دیگر مرزهای كشور را درنوردیده و در اقصی نقاط جهان طنین انداز شده است.

وی با بیان اینكه غربی ها به سركردگی آمریكا در حالی با بهانه و دستاویز قراردادن فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی این كشور را به عنوان تهدیدی برای كشورهای مسلمان منطقه و جهان معرفی می كنند، كه در اصل این خود آمریكا است كه با حضور نظامی لجام گسیخته خود، امنیت و آرامش را از كشورهای مسلمان منطقه سلب كرده است.

وی با اشاره به سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی نیز گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) در سال 1357 باعث شد تا تاریكی و ظلمت به یكباره از مملكت رخت بربسته و مسیر سعادت و رستگاری به روی مردم ایران گشوده شود.

وی با بیان اینكه انقلاب اسلامی از چنان اقتدار و گیرایی برای مردم ایران برخوردار بوده است كه توانست در اندك زمان ممكن رژیم تا دندان مسلح طاغوت را واژگون كرده و هشت سال نیز در مقابل جنگ تحمیلی نابرابرغربی ها مقاومت كرده و همچنان پیام خود را به مسلمانان و آزادیخواهان جهان صادر كند.

این مسوول از موسسه الغدیر فرانسه همچنین با بیان اینكه ایده و افكار امام خمینی هم اینك به عنوان یك 'جریان، سیستم اخلاقی ، سیاسی و همچنین فرهنگی مطرح بوده و جمهوری اسلامی نیز به عنوان یك الگو و متد بر دیگر كشورهای مسلمان جهان تاثیرگذاری روز افزون دارد .

وی با اشاره به هفته وحدت و ضمن تحسین اصل وحدت شیعه و تسنن كه امام راحل (ره) مبتكر و بانی آن بودند، افزود: ضروری است كه تمامی مسلمانان بدون توجه به گرایش های مذهبی آنان از جمله شیعه و سنی، اصل وحدت و همپارچگی خود را در مقابل دشمنان و استكبار برای دفاع از ارزش های دینی و تمامیت ارضی خود حفظ كنند.

موسسه الغدیر فرانسه همچون سنوات گذشته در دهه فجر امسال نیز در آیین یاد بود امام راحل (ره) در دهكده نوفل لوشاتو كه روز یكشنبه گذشته برگزار شد حضور فعالی داشت.

اجرای سرود گروهی در وصف امام راحل و همچنین جمهوری اسلامی و انجام تعدادی سخنرانی از جمله برنامه های جوانان و مسوولان این موسسه بود

 


مطالب پربازدید سایت

Error: No articles to display

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان