16 آذر امسال هم منافقين را کور و بور کرد

مراسم 16 آذر امسال در دانشگاهي که همواره به عنوان کانون توجهات منافقين(دانشگاه تهران) بوده است، اصلاً بر وفق مراد منافقين نبود و دانشجويان با در دست داشتن تراكت‌هايي با مضامين «مرگ بر آمريكا » ، «بكشيد ما را، ملت ما بيدارتر مي‌شود» و...

16azar 2

برنامه ريزي گسترده‌اي که منافقين براي 16 آذر و روز دانشجو تدارک ديده بودند باز هم جواب نداد و منافقين باز هم کور و بور شدند. امسال اگر منافقين با تدارک گسترده رسانه‌اي خود و بيش از همه سال‌هاي قبل، تلاش کردند بازار شايعات 16 آذر را قوت ببخشند اما مراسم 16 آذر امسال در دانشگاهي که همواره به عنوان کانون توجهات منافقين(دانشگاه تهران) بوده است، اصلاً بر وفق مراد منافقين نبود و دانشجويان با در دست داشتن تراكت‌هايي با مضامين «مرگ بر آمريكا » ، «بكشيد ما را، ملت ما بيدارتر مي‌شود»، «استاد شهرياري شهادتت مبارك»،‌ «اين محرم و صفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است »،‌ «لبيك يا حسين »، «مرگ بر انگليس»، «شهيد شهرياري راهت ادامه دارد» ، «آژانس بين‌المللي،‌جاسوسي هسته‌اي!!» و با سر دادن شعارهاي «ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند»، «مرگ بر ديكتاتور»، «منافق حيا كن،‌دانشگاه را رها كن» به استقبال اين مراسم رفتند و استقبال دانشجويان شركت‌كننده در اين مراسم به حدي بود كه تمامي فضاي تالار شهيد چمران و راهروهاي دانشكده فني مملو از شركت‌كنندگان در اين مراسم شده بود. شور و حال اين مراسم در ديگر دانشگاه‌ها و ديگر شهرهاي کشور هم کمتر از دانشگاه تهران نبود.

16azar 1

اما منافقين چند روز قبل از برگزاري مراسم روز دانشجو دروغ پراکني و شانتاژ خبري خود را آغاز کرده بودند:«بنا‌به گزارشات دریافتی، دانشجویان دانشگاه تهران فعالانه و خستگی‌ناپذیر هم‌چنان اقدام به نصب و پخش شب‌نامه و پوستر و عکس و مقاله و… می‌کنند. این دانشجویان تاکنون اطلاع‌رسانیهای گسترده‌ای در رابطه با ۱۶آذر و شرکت هر چه بیشتر در آن کرده‌اند.»(1)

البته خبر پراکني‌هاي نااميدانه براي مراسم امسال غلظت بيشتري هم داشت اما به عبارتي اگر قرار بود در دانشگاهي اتفاقي بيفتد منافقين به رسم عادت ديرينه‌ خود که هميشه از کاه کوه مي‌سازند، آن را در بوق و کرنا کرده و بسيار از آن مي‌نوشتند اما سايت‌هاي اين فرقه باعلم به عدم استقبال از برنامه‌‌هاي اين فرقه، تنها به کلي‌گويي‌هاي مهمل و تکراري همه ساله اکتفا کردند. مواردي از قبيل اين ادعاها که دو روز قبل از 16 آذر توسط سايت‌هاي منافقين مطرح شد:‌ «با نزدیک شدن به ۱۶آذرماه، روز‌ دانشجو، دانشجویان ایرانی، انجمن‌های ‌اسلامی و تشکل‌های مختلف دانشجویی با انتشار بیانیه‌هایی جداگانه به شرح برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه روز دانشجو پرداخته‌اند. دانشگاه‌ علامه ‌طباطبایی، دانشگاه‌ تهران، دانشگاه ‌علوم‌ پزشکی ‌تهران، دانشگاه ‌امیرکبیر، دانشگاه‌ صنعتی ‌نوشیروانی ‌‌بابل، دانشگاه ‌بین‌المللی‌قزوین، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، دانشگاه خواجه ‌‌نصیرالدین طوسی و… از جمله دانشگاه‌هایی هستند که دانشجویان آنها خود را برای برگزاری مراسم اعتراضی در روز ۱۶آذر آماده می‌کنند.»(2)

16azar 3

اما همه موارد فوق چون تحقق نيافت و شعارهاي جريان نفاق روي زمين ماند، از اين رو منافقين هم خبر يا بازتابي از موارد ادعايي ذکر نکردند، چون اساساً همه اين موارد و همه شعار‌ها مذکور تنها در چارچوب حرف و ادعا باقي ماند.

برگزاری مراسم تکریم شعائر عاشورا سه‌شنبه گذشته در دانشگاه‌ها بویژه دانشگاه تهران، امیرکبیر، شریف، علم و صنعت و... نشان داد یک آماده باش دائمی در دانشگاه‌ها برای برخورد با اقدامات احتمالی فتنه‌گران احتمالي وجود دارد. رادیوهای بیگانه بویژه رادیو بی‌بی‌سی و رادیو آمریکا و دیگر رسانه‌های استبداد جهانی از یک ماه پیش تدارک وسیعی برای آشوب در دانشگاه‌ها دیده بودند و طبق دستور آنها توصیه شده بود که برخی از سران فتنه در این مورد بیانیه بدهند و آنها هم بيانيه دادند، اما آب از آب تکان نخورد و منافقين قديم و جديد باز هم کور و بور شدند.

پی نوشت:

1 و 2 سايت رسمي منافقين

 


دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29