کتاب احمدی روشن به چاپ ششم رسید

Yadegaran«کتاب احمدی روشن» از مجموعه یادگاران موسسه روایت فتح به چاپ ششم رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی روایت‌فتح، «کتاب احمدی روشن» از مجموعه یادگاران به چاپ ششم رسید. تاکنون 13 هزار و 200 نسخه از این کتاب به فروش رسیده است.

این اثر  سال 1391 به قلم مرتضی قاضی به نگارش درآمد و 100 خاطره روایت شده به نقل از خانواده، همسر شهید، نزدیکان، دوستان دوران نوجوانی، همکلاسی‌های او در دانشگاه، همخوابگاهی‌ها و همکاران وی را در بر می‌گیرد.

نخستین خاطره روایت شده در این کتاب به نقل از مادر و آخرین خاطره متعلق به همسر شهید مصطفی احمدی روشن است که در آن آمده است: «باورم نمی‌شود مصطفی رفته باشد. گاهی وقت‌ها دستم می‌رود طرف موبایلش، بهش زنگ بزنم. عکس آخرش را می‌بینم،‌ وقت شهادت، توی ماشین نشسته، کت و شلوار مرتب، با پیراهن مشکی، دست راستش روی دست چپ. همیشه عادتش بود، دست راستش را روی دست چپش می‌گذاشت. موقعی که می‌خواستند غسلش بدهند هم همین‌طور بود. با محاسن زیبا و مرتب، انگار که خوابیده است؛ راحت و آرام، همان لبخندی را داشت که همیشه روی لب‌هایش بود. فقط غبطه می‌خورم بهش. می‌دانم که آن بالا نشسته و تماشایم می‌کند. »

مصطفی احمدی روشن در هفدهم شهریور ماه سال 1359 در همدان به دنیا آمد و بیست‌ویکم دی ماه سال 1390 در تهران از سوی نیرو‌های استکبار به شهادت رسید. وی در آن دوران سمت معاونت بازرگانی سایت نطنز را بر عهده داشت.

«کتاب احمدی روشن» در قطع پالتویی در 100 صفحه نوشته شد و این اثر اکنون به چاپ ششم رسیده است.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان