سرنوشت محتوم منافقین

این جدا شده و خیلی‌های دیگر مزدوری و بدبختی منافقین را متوجه شدند و از این جماعت کناره‌گیری کردند. آیا در آستانه سال جدید و زنده شدن طبیعت، دیگر اعضای منافقین عبرت خواهند گرفت؟!

Image1

کم‌کم به روزهای پایانی سال۱۳۹۰ نزدیک می‌شویم. آنچه که در این یکسال بر ملت شریف و سرافراز ایران گذشت نشان‌دهنده این است، که به مانند گذشته، ایران و ایرانی در اوج عزت و افتخار قرار دارد و قله‌های پیروزی و موفقیت را یک به یک درمی‌نوردد و در نهایت و به یاری خداوند مهربان، به کمال و سعادت می‌رسد و البته این همه، شایسته مردمانی است که در طول سی‌سال گذشته و در صحنه‌های مختلف حضور یافتند و از آزمون‌های دشوار سربلند بیرون آمدند.

هر چند که مقایسه مردم نجیب ایرانی با «وطن‌فروشانِ نانجیب» درست نمی‌نماید اما بازگویی مطالبی از این نوع می‌تواند تذکر و هشداری باشد برای همة آن کسانی که به هموطنان خود پشت کردند و در خدمت دشمن قرار گرفتند و ننگ ابدی را برای خود و دارودسته‌شان خریدند.

مطلبی که در اینجا می‌خواهیم به آن اشاره کنیم مقاله‌ای است که پنج سال گذشته و در رابطه با جدایی محمدعلی اصفهانی از منافقین با عنوان «خود فریبی بزرگ منافقین» نوشتیم.

در آنجا اشاره کردیم ایشان «عضو سابق شورای سردبیری نشریه شورا (ایران زمین) و سال‌ها عضو منافقین بوده و تحصیلات دانشگاهی دارد و روزنامه نگار و اهل درک سیاست و نسبت به بقیه اعضا روشن‌فکرتر محسوب می‌شده است. به آن نشان که بسیاری از حماسی‌ترین سرودها را برای این گروهک ساخته و مدتی هم سردبیرنشریه شورا و در گروهک منافقین فرد مطرحی بوده است.»

اما آنچه که در این بین می‌خواهیم به آن اشاره کنیم برشی از صحبت‌های ایشان در مقاله «مردم خودتان قضاوت کنید» است که به سرنوشت منافقین اشاره می‌کند: «با سياست غلط رهبران منافقین سرنوشت محتوم بچه‌های ارتش آزاديبخش اين خواهد بود كه از عراق تيپا زده شده و چندی بعد دوباره توی پاريس كاسه گدايی به دست بگيرند و در ادامه هم مجاهدين بايد لاشه‌هايشان را از پياده‌روهای خيابان‌های پاريس جمع كنند.»

این مطلب از زبان کسی گفته می‌شود که با تمام وجود مناسبات این گروهک را درک کرده و در جریان ریزترین امور منافقین قرار داشته است. ضمن اینکه بیان این مطلب زمانی صورت گرفته که آن‌ها با قلدری تمام برای ملت و دولت عراق شاخ‌وشانه می‌کشیدند که به هیچ‌وجه و فشاری از پادگان اشرف بیرون نمی‌رویم و خاک غصبی اشرف را مِلک و مُلک خود می‌دانستند! اما امروزه به چنان فلاکتی افتاده‌اند که مانند گربه گیجی به این در و آن در می‌زنند که شاید کسی آن‌ها را بپذیرد.

این جدا شده و خیلی‌های دیگر مزدوری و بدبختی منافقین را متوجه شدند و از این جماعت کناره‌گیری کردند. آیا در آستانه سال جدید و زنده شدن طبیعت، دیگر اعضای منافقین عبرت خواهند گرفت؟!


فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31