زندگی‌نامه فارسی «اسامه‌بن‌لادن» منتشر شد

Osamebenlhden

کتاب «اسامه بن لادن؛ افسانه یا واقعیت» اثر محمد سرابی که تنها زندگی‌نامه اسامه‌بن‌لادن به زبان فارسی است، منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور)، کتاب «اسامه بن لادن؛ افسانه یا واقعیت» اثر محمد سرابی از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی روانه بازار کتاب شد.

این کتاب به زندگی و مرگ بنیان گذار القاعده پرداخته و در چهارده فصل تنظیم شده است که عناوین آن عبارتند از «زیر آفتاب تابان»، «رویاهایی از پدرم»، «منشا گونه‌ها»، «کوهستان سرد»، «کمونیست‌ها در افغانستان»، «جنگ خلیج‌فارس»، «اولین کسی که برج زد»، «در قلمرو امارات اسلامی افغانستان»، «آتش در شرق آفریقا»، «شروع یک قرن»، «پرواز یازده سپتامبر»، «ده سال فرار»، «خانه سفید» و «میراث اسامه».

داستان منتشر شده زندگی اسامه بن لادن مشهور‌ترین سازمان‌دهنده تروریسم در آغاز قرن بیستم تلاش می‌کند زوایایی از زندگی رهبر القاعده را به قلم یک نویسنده ایرانی آشکار سازد.

او شبیه برادرانش نبود. همه اسامه را می‌شناختند و هیچکس چیز زیادی دربراه او نمی‌دانست. زمانی که افراد بن‌لادن برج های تجارت جهانی نیویورک را منفجر کردند، خانواده‌اش مدت‌ها بود که او را طرد کرده بودند. اشراف‌زاده سعودی مسیری طولانی را از عربستان تا سودان و افغانستان طی کرد و توانست بزرگترین حمله تروریستی تاریخ را به نام خود ثبت کنند. این کتاب تنها زندگی‌نامه اسامه‌بن‌لادن به زبان فارسی است که داستان او را از دوران کودکی پدرش آغاز می‌کند و تا سرنوشت فرزندانش ادامه می‌دهد.

کتاب «اسامه بن‌لادن،‌ افسانه یا واقعیت» با شمارگان هزار نسخه در 359 صفحه به بهای 24 هزار تومان از سوی انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی به بازار نشر عرضه شده است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان