رئیس جمهور یا سرکرده یک فرقه!

Sdgh5236

تقویم خودنگاشت گروه تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) آکنده از مناسبت های تشکیلاتی و فرقه ای این گروه است. از 30 خرداد 1360 روز شورش منافقین و حمله به شهروندان با سلاح سرد و گرم که آن را روز مقاومت مردم ایران! نام گذاری کرده اند تا سالگرد ازدواج دوم  - و خارج از چارچوب - مسعود رجوی و مریم قجرعضدانلو و گرامیداشت آن در تقویم تا نام گذاری 30 مهر به نام روز«مریم» و اعلام ریاست جمهوری او.

 

این تقویم و گاه شماری منحصر بفرد، مخاطبان را به یاد اقدامات برخی رؤسای جمهور مادام العمر جمهوری های حوزه آسیای مرکزی و نام گذاری ماه های سال به نام اعضای خانواده آنها و رفتارهایی از این نوع می اندازد.

 

فارغ از رویکرد فرقه گرایانه منافقین و تمرکز هرم رهبری در زن و شوهری که اکنون مقدرات بیش از 2000 انسان اسیر در کمپ های اورسورواز و تیرانا در دست آنهاست و پیش از این نیز مسؤول ریخته شدن خون صدها عضو این فرقه در عملیات انتحار گروهی فروغ جاویدان (مرصاد) و دیگر عملیات ها و شهادت هزاران تن از شهروندان ایرانی از دهه 60 شمسی تا کنون هستند، اعلام ریاست جمهوری مریم رجوی در این روز را باید نمایش این زن و شوهر برای فریب اعضای این گروه برای ممانعت از ریزش اعضا و سایر اقدامات تبلیغاتی و نمایشی دانست.

 

نمایشی که بازیگران آن تنها دو نفر هستند. رهبر فرقه که آنچنان گرفتار توهم خودبزرگ‌بینی است که به تنهایی رییس جمهور تعیین می کند و همسرش را به سمت «ریاست جمهوری دمکراتیک اسلامی ایران» گماشته است و اعلام می کند که پس از تصدی ریاست جمهوری در ایران، از کلیه مسؤولیت های سازمانی و تشکیلاتی‌اش استعفا خواهد داد و دیگری همسر رهبر فرقه که با آن سابقه جنایات جنگی در جنگ صدام علیه ایران و صدور فرمان کشتار کردهای عراقی باور کرده است که رئیس جمهور مردم ایران است.

 

طبیعتا نمایش مضحک این زن و شوهر علاوه بر کارکردهای تشکیلاتی آن جهت امیدبخشی به اعضای این گروه، ریشه در ذهنیت مستبدانه این دو و فضای حاکم بر تشکیلات سازمان آنها دارد و گرنه پرسشی که همگان با نیشخند ازآن یاد می کنند این است که مگر مجاهدین خلق با آن کارنامه سیاه و کشتارهای فجیع، چه جایگاهی در میان مردم ایران دارند که برای خود رئیس جمهور تعیین می کنند؟ آنچه مسعود رجوی انجام داد حتی با ادعای او در خصوص جمهوری دمکراتیک بودن حکومت ادعایی‌اش، تناقضات آشکار دارد و بیش از همه چیز به تعیین یک ولیعهد توسط یک پادشاه مستبد می ماند.

 

گروه تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) آنگونه که پیش از این گفته ام یک گروه مخالف سیاسی نیست، یک سازمان تروریستی است که برای تحقق اهداف خود و اعمال قدرت علاوه بر کشتار حدود 12000 نفر از شهروندان ایرانی، خدمات مزدوری، به سبک مؤسسات خصوصی خدمات امنیتی و نظامی به رژیم دیکتاتوری صدام حسین ارائه کرده است و در مقابل نیز از امکانات مالی در اختیار داده شده توسط کارفرمای خود بهره برده است.

 

30 مهر نه تنها کوچک ترین ارتباطی با دمکراسی و جمهوریت ندارد که نشان دهنده نگرش مستبدانه فرقه ای است که حتی در حق نیروهایش، مرتکب رفتارهای ضدحقوق بشری فراوانی شده است.


فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31