رشد تروریسم نتیجه تصمیمات اشتباه آمریکاست

Boroojerdy

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ابراز ناخرسندی از اوضاع خاورمیانه گفت: رشد افسار گسیخته تروریسم و بحران‌های ناشی از آن، در نتیجه تصمیمات اشتباه آمریکا و برخی همپیمانانش به‌وجود آمده و در حال گسترش است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایرنا، «علاءالدین بروجرودی» در دیدار «سورن اسپرسن» رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس دانمارک، از سکوت خبری نسبت به جنایات وحشیانه آل سعود در یمن نیز انتقاد کرد و افزود: اکنون کشتار مردم مظلوم و بیگناه یمن از ابعاد انسانی و حقوق بشری فراتر رفته و از مصادیق بارز کشتار جمعی و جنایت علیه بشریت است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: ایران از ابتدای آغاز بحران در سوریه بر لزوم استفاده از گفت و گو و مذاکره همه طرف های سوری حمایت کرده و خواستار برخورد جدی با تروریسم در منطقه و جهان است.

بروجردی تقسیم تروریسم به بد و خوب توسط آمریکا را اشتباه دیگری از سوی این کشور خواند که می تواند بحران در منطقه را گسترده تر کند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با جدیت از تمامیت ارضی سوریه وعراق حمایت می کند و برای بازگرداندن ثبات و امنیت به منطقه با دیگر کشورها همکاری می کند.

«سون اسپرسن» رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس دانمارک نیز در این دیدار با ابراز نگرانی از گسترش تروریسم در جهان گفت: همکاری جمعی کشورها تاثیر فراوانی در جلوگیری از رشد و گسترش تروریسم دارد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان