متأسفانه برخی تلاش دارند تا برای جنایتکارانی که هزاران نفر را به شهادت رساندند، فضای مظلومیت ایجاد کنند

Aqadolat

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای روحانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دولت یازدهم، هفته‌ دولت را فرصتی مغتنم برای ارائه‌ی گزارش به مردم از کارهای انجام‌گرفته خواندند و نکات مهمی را در قالب هفت سرفصل در زمینه‌های «اقتصاد مقاومتی»، «سیاست خارجی»، «علم و فناوری»، «امنیت»، «فرهنگ»، «برنامه‌ی ششم» و «فضای مجازی» به‌عنوان اولویت‌های اصلی کشور و نقشه‌ی راه دولت یازدهم در یک‌سال پیش‌رو بیان کردند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی با تبریک هفته‌ دولت، یاد شهیدان رجایی و باهنر را به‌عنوان «الگوی اخلاص، پرکاری و مردمی بودن» گرامی داشتند و با اشاره به برخی تلاش‌ها برای تطهیر منافقان روسیاه که عامل این جنایت بودند، افزودند: متأسفانه برخی تلاش دارند تا برای این جنایتکارانی که هزاران نفر از مردم عادی تا مسئولان و شخصیت‌های برجسته را به شهادت رساندند، فضای مظلومیت ایجاد و چهره‌ نورانی امام راحل (رحمه‌الله) را خدشه‌دار کنند اما این دست‌های خبیث و مغرض به نتیجه نخواهند رسید و همانند گذشته ناکام خواهند ماند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: به لطف خداوند و با تلاش و زحمات قابل تقدیر نیروهای نظامی و امنیتی درحالی‌که کشورهای منطقه مملو از حوادث و ناامنی هستند، کشور از یک سپر امنیتی مستحکمی برخوردار است.

ایشان «روحیه‌ی انقلابی و دینی مردم» را یکی از عناصر اصلی سپر امنیتی مستحکم کشور دانستند و تأکید کردند: به‌هیچ‌وجه نباید در این سدّ دفاعی ملی خللی ایجاد شود.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تشکیلات نظامی و امنیتی کشور یکی دیگر از عناصر سپر امنیتی مستحکم کشور است، خاطرنشان کردند: باید همواره به این تشکیلات کمک شود و مورد تشویق نیز قرار گیرند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تجهیزات و امکانات دفاعی کشور را سومین عنصر ایجاد سپر امنیتی خواندند و افزودند: دشمن از افزایش توان دفاعی و موشکی کشور نگران است؛ بنابراین باید به افزایش توان دفاعی کمک و از آن حمایت کرد.


مطالب پربازدید سایت

Error: No articles to display

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان