دیدار اربعینی‌ها به یاد شهدای ترور اهواز

1397070512401612815510034

به گزارش پایگاه خبری هابیلیان و به نقل از تسنیم، دیدار اربعینی‌ها شامگاه چهارشنبه با حضور حجت‌الاسلام احمد پناهیان، کربلایی رضا نریمانی، خانواده شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و عموم مردم شهر شهید پرور اصفهان در خیمه گلستان شهدای استان اصفهان برگزار شد.

در این برنامه که در ابتدا با تلاوت زیارت عاشورا نورانی شد پدر شهید 4 ساله قربانی حادثه تروریستی اهواز، شهید طاها اقدامی نیز حضور داشت که مدتی را در میان جمعیت حاضر در خیمه گلستان شهدای استان اصفهان گذراند و به خاطرات روز حادثه تروریستی اهواز پرداخت.

عاشورایی دیگر در حادثه تروریستی اهواز

سعدالله اقدامی، پدر محمد طاها در دیدار اربعینی‌ها با اشاره به روز حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: تنها 2 روز پس از عاشورای حسینی، عاشورای دیگری در اهواز بر پا شد که در آن عده‌ای انسان‌ منفور زنان و کودکان بی‌دفاع را از پشت هدف گلوله‌های خود قرار دادند.

وی افزود: از خود شروع می‌کنم، در آن میان طفلی 4 ساله در آغوش و دختری در کنار مادرش مشغول تماشای رژه نیروهای مسلح بودند که به ناحق از پشت به رگبار بسته شدند.

طاها پاسخ لبیک بر حسین خود را دریافت کرد

پدر شهید طاها اقدامی پیرامون چگونگی زخمی شدن فرزندش تصریح کرد: پس از تیراندازی مادر طاها برای حمایت از وی بر روی او دراز کشید، گلوله‌ای از یک سو از پاهای مادر عبور کرد و به پهلوی طاها برخورد و گلوله‌ای دیگر نیز بر پاهای ناتوان خودش اصابت کرد.

وی ادامه داد: طاها در شب عاشورا با لباس علی‌اصغر بر تن لبیک بر حسین (ع) سر داد و این در حالی است که تنها 2 روز پس از آن جواب خود را گرفت و به شهادت رسید. زمان مشاهده پیکر طاها، بر پیکر بی‌جان و سوراخ شده وی با اشک بوسه‌ای زدم.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان