دود آتش حامیان تروریست به چشم خودشان می‌رود

Modafeharam

جانباز مدافع حرم فریدونکناری و فرماندار سابق نکا گفت: حوادثی که امروز برای غربی‌ها رخ می‌دهد، آه مظلومان و بی‌گناهان است که گریبان حامیان ظالم را می‎گیرد و دود آتشی که برافروختند به چشم آنها می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترورکشور)، رضا آزادی‎کناری در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با حادثه تروریستی شهر نیس فرانسه اظهار کرد: آتش حادثه شهر نیس را خود غربی‌ها روشن کردند، بدون آنکه به فکر عواقب کار باشند.

وی با بیان اینکه در حمله فجیع، مرگ‌بار و دلخراش در مراسم جشن ملی فرانسه که بیش از 200 نفر از بی‌گناهان در سطح خیابان مورد حمله وحشیانه تروریستی واقع شدند، افزود: از این حادثه بسیار متأثر شدم و سفارش‌های خیرخواهانه دولت ایران به غربی‌ها و تذکرات رهبر حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر عاقبت نافرجام حمایت از تروریست‌ها به یادم آمد.

این جانباز مدافع حرم با اشاره به بیانات رهبری درباره حمایت از تروریست و داعش گفت: رهبر انقلاب بارها به آنها اخطار دادند که دست از حمایت تروریست‌ها در سوریه و عراق و کشورهای اسلامی بکشند، زیرا عاقبت خوشی ندارد و همکاری با آنها آتش فتنه را دامنگیر حامیان تروریست‎ها می‎سازد، لذا دیدیم که دیری نپایید و دود آتش فتنه ایجاد شده به چشم آنها رفت.

آزادی‎کناری با بیان جانب‌داری کشورهای غربی از تروریست‌ها و منافقین، بیان کرد: اگر 17000 بی‌گناه که در ایران به دست منافقین ترور شدند و غربی‌ها به‎ویژه دولت فرانسه از جنایتکاران حمایت نمی‌کرد و  تروریست‌های منافقین و تکفیری‌ها را به خاطر جنایت‎ها محکوم و مورد تحریم قرار می‌دادند، اینک شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.

وی در پایان حوادثی که امروز برای غربی‌ها رخ می‌دهد را آه مظلومانه خواند و گفت: آیا چند صد هزار قربانی تروریسم در ایران، عراق، پاکستان، افغانستان، سوریه، لبنان و … بشر نبودند که غربی‌ها به‌جای محکوم کردن تروریست‌ها، از آنها جانب‌داری کردند، آری! آه مظلومان و بی‌گناهان گریبان حامیان ظالم را می‎گیرد و دود آتشی که برافروختند به چشم آنها رفت و اینجاست که خداوند متعال در سوره شعرا می‌فرماید: «و سیعلم الذین ایّ منقلب ینقلبون».


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان