دفع معضل تروریسم نیازمند همکاری پیروان همه ادیان الهی است

13930906000189 Photoaرئیس مجلس شورای اسلامی گفت: افراطی‌گری به همه پیروان ادیان الهی و مذاهب اسلامی اعم از مسلمان، مسیحی، آشوری، شیعه و سنی آسیب می‌رساند و همکاری پیروان ادیان الهی می‌تواند کمک موثری در دفع این معضل خطرناک باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان به نقل از فارس، «پاتریک مارلوئیس رافائل ساکو» رهبر جهانی کلیسای کاتولیک آشوری، کلدانی پیش از ظهر روز یکشنبه ۲۷ارديبهشت۱۳۹۴ با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

لاریجانی در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه زندگی آزاد و مسالمت‌آمیز پیروان ادیان الهی در ایران گفت: بر طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، پیروان ادیان الهی از حقوق برابر با سایر ایرانیان برخوردار هستند و در مجلس شورای اسلامی صرف نظر از تعدادشان، دارای نماینده می‌باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات اخیر در خاورمیانه گفت: معضلات کنونی در منطقه مانند رشد جریانات تروریستی از درون جوامع اسلامی نشات نگرفته‌اند بلکه در نتیجه دخالت برخی کشورهای غربی و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنها در سوریه و عراق پدید آمده است.

وی در ادامه افزود: افراطی‌گری به همه پیروان ادیان الهی و مذاهب اسلامی اعم از مسلمان، مسیحی، آشوری، شیعه و سنی آسیب می‌رساند و همکاری پیروان ادیان الهی می‌تواند کمک موثری در دفع این معضل خطرناک باشد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان