دروغ‌سازی منافقین صدای آمریکا را هم درآورد

در حالی که گروهک تروریستی منافقین روز پنج شنبه از وجود سایت هسته ای دیگر در نزدیک قزوین خبر داد آمریکا اعلام کرد که از تاسیسات موجود در این مکان خبر داشته و این تاسیسات هسته ای نیستند.

 

Doruogh

دروغ پراکنی گروهک تروریستی منافقین، آمریکا را هم وادار به واکنش کرده و این ادعا را ناصحیح دانستند.

 

خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد: در حالی که گروهک تروریستی منافقین روز پنج شنبه از وجود سایت هسته ای دیگر در نزدیک قزوین خبر داد آمریکا اعلام کرد که از تاسیسات موجود در این مکان خبر داشته و این تاسیسات هسته ای نیستند. به نوشته خبرگزاری رویترز ایالات متحده روز جمعه موضعی شگفت آور اتخاذ کرد و از ادعای ایران که اعلام کرده در حال ساخت تاسیسات غنی سازی اورانیوم جدید مخفیانه نیست، حمایت کرد، این در حالی است که گروه معارض ایران [گروهک تروریستی منافقین] روز پنج شنبه تصاویر ماهواره ای را منتشر کرد که بر اساس آن اعلام کرد که وجود یک ساعت هسته ای جدید در 120 کیلومتری تهران (نزدیک قزوین) را فاش کرده است!

 

گروهک تروریستی منافقین روز پنج شنبه اعلام کرد که اطلاعات وجود این سایت را از طریق شبکه منابع خود در داخل ایران که در ارتباط با شورای مقاومت ملی ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران [منافقین] هستند کسب کرده است.

 

اما آمریکا در پاسخ به ادعای گروهک تروریستی منافقین درباره مکان اعلام شده توسط این گروه، گفت که سال ها است از وجود تاسیسات این محل اطلاع داشته و دلیلی وجود ندارد باور کند که این سایت هسته ای است.

 

موسسه علم و امنیت بین المللی که در واشنگتن مستقر است با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد سازمان مجاهدین به جز «منابع گمنام» مدرک دیگری که ثابت کند این سایت زیرزمینی برای غنی سازی اورانیوم ساخته شده ارائه نکرده است.

 

این موسسه افزود: دلیل دیگری که در مورد اظهارات سازمان تردید ایجاد می کند این است که در گذشته هم بسیاری از ادعاهای آنها درباره سایت های مخفی غیرمستند، اغراق آمیز و یا غلط بوده است.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان