داعش امروزی همان منافقین دیروز هستند

Yadvare5

نماینده مردم مشهد و کلات گفت: عده‌ای با انتشار فایل صوتی منتظری که در مورد اعدام‌های سال 67 صحبت کرده بود، برآن هستند که گناهکاران را تطهیر کرده و امام خمینی(ره) را مورد هجمه قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از تسنیم، جواد کریمی قدوسی با حضور در یادواره شهدای ترور و بزرگداشت شهید سروش مهر، اظهار داشت: ما ایرانیان از فرهنگ غنی ایثار و شهادت برخوردار هستیم که توانسته ما را در برابر تهاجمات سنگین دشمنان حفظ کند، تجلی فرهنگ عاشورایی در ارزش‌ها و عقاید ایرانیان وجود دارد و خود اهرمی است تا بتوانیم در برابر تحریم‌ها و تهدید‌ها فائق آییم.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشواریی و حسینی موجب شده است که در این ۳۷ سال موفق باشیم، گفت: از ابتدای اسلام تا کنون با سه خطر مواجه بودیم، خطر کفار، خطر مشرکین و خطر نفاق؛ خطر نفاق از هر دو خطر دیگر بدتر بوده و ضربه‌هایی را به اسلام وارد ساخته که ابولهب و ابوجهل وارد نکرده بودند.

نماینده مردم مشهد و کلات افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب بیشترین هزینه‌هایی که پرداخت کردیم به واسطه ضربه‌های نفاق بوده است، در حال حاضر نیز نفاق در جامعه ما وجود دارد ولی تنها فرقی که با نفاق در ابتدای اسلام کرده این است که ادبیات و ظاهرش عوض شده و پوست انداخته است؛ بنا به تعبیر رهبری این منافقین هستند که چهره دشمنان را بزک می‌کنند.

کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه خطر نفاق از اقدامات مسلحانه در سال ۶۰ و ۶۱ بیشتر است، عنوان کرد: داعش امروزی همان منافق دیروز است که به وسیله حمایت‌های آمریکا و آل سعود پدیدار شده و دست به اسلحه برده است، انقلاب هنوز پیروز نشده بود که داعش امروز به اسم منافقین آن روز در زندان‌ها توسط آمریکایی‌ها سازماندهی می‌شدند.

 Yadvare1

وی بیان کرد: زمانی که آمریکا خود را در میان مسلمانان مظهر کفر و نفاق دید، برآن شد تا گروهی همچون داعش را سامان دهی کند که ادبیات و رفتاری مشابه مسلمانان داشته باشند ولی در عمل موجب تفرقه و درگیری میان مسلمانان شود تا به هدف خود که نابودی مسلمانان است دست یابد.

نماینده مردم مشهد و کلات با تاکید بر اینکه منافقین تمامی نیرو‌های حزب الهی را قتل عام می‌کردند، گفت: ترور‌های سال ۶۰ و ۶۲ با دستور آمریکا، سرویس‌های جاسوسی و آل سعود بود؛ این در حالی است که آل سعود از ابتدای اسلام تا کنون منبعی برای کفر و نفاق یوده است.

Yadvare3

وی در مورد اعدام منافقین در سال ۶۷ گفت: امام خمینی(ره) در مورد اعدام‌ منافقین حکم اسلامی و انقلابی صادر کردند که در این حکم آمده بود تمامی منافقینی که در زندان به سر می‌برند و بر مواضع خود پایبند هستند بایستی اعدام شوند، این اقدام توسط قاضیان دینی و اسلامی صورت پذیرفت.

نماینده مردم مشهد و کلات اظهار داشت: اگر منافقین نگه داشته می‌شدند، آزاد می‌شدند فتنه‌ای را موجب می‌شدند، از همین رو بهترین اقدام این بود که با اعدام آن‌ها ریشه کفر و نفاق برچیده شود.

Yadvare2

کریمی قدوسی با طرح سوالی مبنی بر اینکه چگونه می‌شود صحبت‌های منتظری در مورد اعدام منافقین در حال حاضر پخش شود، گفت: امام خمینی(ره) در واکنش به گفته‌های منتظری در این مورد بیان کردند که تو می‌خواهی پس از من ایران را از طریق منافقان دریافت کنی؛ با این وجود در یک ماه اخیر و با پخش فایل صوتی منتظری عده‌ای بر آن هستند که گناهکاران را تطهیر کرده و امام خمینی(ره) را مورد هجمه قرار دهند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان