داعش، کودک زنده‌ای را در آتش سرخ کرد و برای مادرش فرستاد

Soleimanii

من دیدم که در همین دیاله کودکی را از سینه مادر گرفتند و روی آتش سرخ کردند  و لای پلو گذاشتند و برای مادر فرستادند. وی تاکید کرد: این جنایت وحشتناک در سابقه تاریخی بشریت نایاب است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) فرمانده نیروی قدس سپاه  4 روایت تکان دهنده از جنایات داعش در عراق و سوریه، مطرح و در بخش دیگری از سخنان روز گذشته خود در مراسم اربعین شهید مدافع حرم، سردار شهید نصیری، تأکید کرد که «برخی اوقات از راه دیپلماسی کارهایی می‌کنیم که خیلی خوب است، اما برخی مشکلات فقط با دیپلماسی حل نمی‌شود.» سردار سرلشکر قاسم سلیمانی با اشاره به فارغ التحصیلی 1200 نفر از دانشجویان بی گناه پادگان تکریت، گفت: به همه این افراد توسط داعش تیر خلاص زده و سر آن ها بریده شد و به رودخانه انداخته شدند. وی همچنین افزود: «داعش بیش از 2000 زن جوان ایزدی را بین خود دست به دست به فروش رساند؛ از دخترهای نوجوان گرفته تا زنان جوان بدون این که حدود شرعی را بدانند.» وی در روایت سوم به فیلم معروفی از جنایت تروریست ها در حلب اشاره کرد که یک کودک با تفریح و خنده گروه های تروریستی سر بریده می شود. وی افزود: از این  کودک  سوال می کردند که سرت را ببریم یا با تیر تو را بکشیم؟و در نهایت سر این طفل را بریدند. سردار سلیمانی در ادامه افزود: من دیدم که در همین دیاله کودکی را از سینه مادر گرفتند و روی آتش سرخ کردند  و لای پلو گذاشتند و برای مادر فرستادند. وی تاکید کرد: این جنایت وحشتناک در سابقه تاریخی بشریت نایاب است.

کدام دیپلماسی می‌تواند مانند این خون‌ها صمیمیت ایجاد کند؟

 فرمانده نیروی قدس سپاه با نایاب و بی سابقه توصیف کردن این جنایات در تاریخ، داعش را از خوارج بدتر دانسته و افزود: برخی اوقات از راه دیپلماسی کارهایی می‌کنیم که خیلی خوب است، اما برخی مشکلات فقط با دیپلماسی حل نمی‌شود. خون شهید نصیری و خون دیگر شهیدان ایرانی، این خون خون یک نفر نبود، این پیمانه وفای یک ملت بود، در حمایت از پشتیبانی از یک کشور که مورد ظلم قرار گرفته است. کدام دیپلماسی می‌تواند مانند این خون‌ها صمیمیت ایجاد کند؟ وی افزود: چطور برای بحران ریزگردها که درست هم است جلسه و نشست بین المللی برگزار می کنیم و در خصوص خوارج زمان که داعش باشد این کار صورت نمی گیرد.

به محض اینکه نخست وزیر عراق درخواست کرد ایران جنگنده های سوخو ٢٤ عراقی را برایشان فرستاد

وی با اشاره به پیروزی های اخیر عراق به خصوص آزادی کامل موصل، افزود: ملت عراق و سوریه حق بزرگی بر گردن بشریت برای مقابله با این پدیده خطرناک دارند. سردار سلیمانی حضور شهید نصیری در عراق از بدو تاسیس تا تجهیز سپاه بدر را یادآور شد و با تشبیه حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) به شجره طیبه گفت: «جمهوری اسلامی مثل آمریکا نبود که پول عراق را بگیرد اما وقت ضرورت اسلحه ندهد؛ به محض اینکه نخست وزیر عراق درخواست کرد ایران جنگنده های سوخو ٢٤ عراقی را برایشان فرستاد.» به گزارش تسنیم سردار سلیمانی افزود: مقام معظم رهبری خواستند جمهوری اسلامی بدون چشم داشت همه امکانات خود را در اختیار نیروهای مسلح عراق قرار دهد. ایشان تاکید داشتند دولت جمهوری اسلامی ایران از هرگونه کمکی به مردم عراق دریغ نکند. بر همین اساس وزارت دفاع ایران 3 شیفت برای عراق سلاح تولید و ارسال می‌کرد.

آیت الله سیستانی؛ فقیهی حکیم و موقعیت شناس

 این فرمانده سپاه با تجلیل عمیق و گسترده از نقش آیت الله سیستانی در نجات یافتن عراق، ایشان را فقیهی حکیم و موقعیت شناس توصیف کرد و گفت: «این پیروزی برخاسته از یک مرد در یک خانه محقر است یعنی آیت ‌ا... سیستانی، این فقیه حکیم و موقعیت شناس در موارد متعددی کشور عراق را نجات داد، در زمان اشغال و موقع نوشتن قانون اساسی، شکل گیری دولت ها، در محبت به کردها، ایشان عبای خود را پدرانه گشود و ملت عراق را در آن جای داد.» وی تصریح کرد: « تاثیر فتوای آیت‌الله سیستانی، «حشد الشعبی» شد. در تمام ملاقات‌های شخصیت‌های عراق و سیاست‌گذاری‌های جمهوری اسلامی، تاکید اساسی رهبر انقلاب حمایت تمام عیار از ملت و مرجعیت عراق  بود. ایشان آیت‌الله سیستانی را گنجی برای ملت عراق و ناجی عراق دانستند.» وی تاکید کرد: این حکیم به موقع به پا خاسته  وباعث شد جوانان عراق به خروش وادار شوند و اثر این فتوا گروه های حشد الشعبی را به وجود آورد، خون جوانان شیعه برای نجات جوانان اهل سنت روی زمین ریخت که ارزشمند است.

من دست سید بزرگوار حسن نصر الله را می بوسم

 سردار سلیمانی با بیان اینکه حزب الله لبنان نیز تجربیات خود را به حشد الشعبی آموخت و جا دارد من دست سید بزرگوار حسن نصر الله را ببوسم، افزود: ملت ایران با اهدای بهترین فرزندان و سرداران خود با پشتیبانی های به موقع توانست سهمی در این پیروزی داشته باشد و از این بابت سربلند است و سند آن شهید تقوی و نصیری و صدها شهید دیگر در سوریه و عراق هستند. نویسندگان و هنرمندان کشور ما به جای پرداختن به چیزهای کوچک و ترویج مسائلی که جامعه را به ناکجا آباد سوق می‌دهد به این صحنه بیایند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان