خیانت منافقین، پشت پرده اقدامات ضدایرانی ترامپ

Entezarimostafa

سازمان منافقین، سالهاست که با خیانت‌های خود، تلاش می‌کند علیه مردم ایران موضع بگیرد. نوعی انتقام‌گیری از ملت ایران، شاید به خاطر آنکه حاضر نشدند تحت‌تأثیر افراطی‌گری این گروهک قرار بگیرند.

منافقین که پیش از انقلاب از طریق تحرکات مسلحانه خود سعی داشتند این سازمان را تنها رهبر جریان انقلابی معرفی کنند، پس از آنکه به مارکسیسم تغییر گرایش داده و از آموزه‌های اسلامی دور شدند، وجهه مردمی خود را از دست داده و به گروهی منزوی در تاریخ سیاسی ایران تبدیل شدند. با پیروزی انقلاب، این گروهک سعی کرد خود را به مردم انقلابی نزدیک کند اما دیری نپایید که گرایشات ضددینی این دسته باعث شد تا رودرروی مردم قرار گرفته و موجی از ترور و خشونت خیابانی را به راه بیندازد.

پازل خیانت‌های این فرقه وقتی کامل شد که در زمان تجاوز صدام به ایران، این گروهک در کنار دیکتاتور عراق قرار گرفت و علیه ایران عملیات نظامی انجام داد. پس از پایان جنگ، خیانت‌های این گروهک باز هم ادامه یافت و در قامت ترورهای کور و اقدامات جاسوسی و خرابکارانه، از جمله فشار تبلیغاتی علیه برنامه هسته‌ای ایران جلوه کرد.

این گروهک در کنار همه اقدامات آشکار خود علیه منافع ملی کشورمان، در سلسله اقداماتی پنهان، اقدام به خرید چهره‌های افراطی آمریکایی و اروپایی نیز می‌کند. هدف از خرید این چهره‌ها که در قالب پرداخت پول بابت سخنرانی‌های چند دقیقه‌ای صورت می‌گیرد، شکل‌دهی به نفوذ سیاسی در قالب لابی‌های تندرو علیه جمهوری اسلامی ایران است. نفوذی که در چند هفته نخست کار دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، توانسته مواضع ضدایرانی او را تقویت کند.

در همین راستا چندی قبل خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس فاش کرد که برخی از اعضای کابینه جدید آمریکا از گروهک تروریستی منافقین پول گرفته‌اند. مثلا الن چائو، که به عنوان وزیر حمل و نقل منصوب شده، دو سال پیش 50 هزار دلار از منافقین دریافت و 5 دقیقه در نشست منافقین سخنرانی کرده است. همچنین رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک که به عنوان گزینه وزارت خارجه ترامپ از او یاد می‌شد، در ازای دریافت پول برای این گروهک سخنرانی کرده است. در مجموع، حدود 20 نفر از مقامات سابق آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه، از جمله  نیوت گینگریچ، رئیس پیشین مجلس نمایندگان و مشاور ترامپ هم برای اعضای گروهک منافقین سخنرانی کرده اند.

همه این شواهد، در کنار نامه چندی قبل عده‌ای از ایرانیان خارج نشین به ترامپ برای تکرار سناریوی تحریم ایران نشان می‌دهد که خیانت اپوزسیون و به ویژه منافقین، عامل اصلی فشارهای ترامپ به ایرانیان است. فشارهایی که پرده تازه‌ای از خیانت تروریست‌های منافق علیه کشورمان محسوب شده و البته حضور مردم ایران در راهپیمایی 22بهمن پاسخی قاطع به آن‌ها داد.


فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31