حمله به زائران ایرانی با هزینه منافقین صورت می گیرد

Rajavi 19

یک روزنامه نگار عراقی گفت: حملات اخیر به زائران ایرانی توسط یک گروه مزدور عراقی صورت گرفته که از جانب منافقین تامین مالی می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان به نقل از شبکه خبری الناصریه، علاء الخطیب نویسنده و روزنامه نگار عراقی با بیان این مطلب اظهار داشت: اسنادی در رابطه با این جنایات به دست آمده که نشان می دهد این جنایت ها توسط عوامل مزدور منافقین انجام شده است.

وی هدف اصلی اینگونه اقدامات را ایجاد جو بی اعتمادی در میان زائران و مقامات ایرانی نسبت به مقامات عراق توصیف کرد و افزود: این اقدامات نمی تواند در روابط دوستانه میان ایران و عراق خللی ایجاد نماید.

این روزنامه نگار عراقی اقدام پلیس و ارتش عراق در ورود به اشرف را کاملا قانونی ذکرکرد و بیان داشت: حضور پادگان اشرف در این منطقه بحران زده مشکلی بزرگ بود و پایین آوردن پرچم عراق در این پادگان توهین منافقین به مردم عراق بود و اقدام اخیر نیروهای نظامی عراق در ورود به این اردوگاه اهرم فشاری را آمریکا از آن استفاده می کرد خنثی نمود.

وی جنایات سال های گذشته و اعمال تروریستی منافقین در طول سال های اخیر را بزرگ ترین دلیل درخواست مردم عراق برای بازپس گیری این اردوگاه دانست و گفت: این روزها برخی شخصیت های سیاسی عراقی که محبوبیتی در میان مردم عراق ندارند تلاش می کنند اینگونه القا کنند که این مساله به دستور ایران بوده است اما باید گفت این مساله یک امر کاملا داخلی است.

علا الخطیب با بیان اینکه قانون اساسی عراق این اجازه را نمی دهد که گروه های تروریستی دراین کشور حضور داشته باشند افزود: خروج منافقین از عراق مصلحتی است که به نفع عراق است و سیادت دولت عراق بر تمام خاک این کشور را موجب خواهد شد.

وی در بیان دلایل دیگر موجه بودن حضور ارتش و پلیس عراق در اردوگاه اشرف ابراز داشت: حضور منافقین در لیست گروه های تروریستی کشورهای مختلف نشان دهنده این مساله است که بسیاری از کشورهای دنیا بر تروریست بودن منافقین تاکید دارند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان